استاندار سمنان:

ارتقاء جایگاه بانوان در مدیریت کشور از اقدام‌های مهم دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۴:۰۱
کد خبر: ۱۰۱۸۲۵۷
ارتقاء جایگاه بانوان در مدیریت کشور از اقدام‌های مهم دولت تدبیر و امید است
استاندار سمنان گفت: ارتقاء جایگاه بانوان در مدیریت کشور از سیاست‌های اصولی دکتر روحانی و از اقدام‌های مهم دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر  در جلسه شورای اداری و آیین معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: ارتقاء سهم بانوان در مدیریت کشور از خواسته‌های مهم رئیس‌ جمهوری است و استان سمنان از این حیث در رده ششم کشور قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: جایگاه استان سمنان از نظر سهم زنان در مدیریت خوب است اما قانع کننده نیست و تعداد بانوان فرهیخته در استان برای پذیرش مدیریت کم‌نیست و بانوان برای پذیرش مسئولیت هیچ کمتری از آقایان ندارند.
استاندار سمنان ادامه داد: بانوانی که توانایی کاری دارند باید در مدیریت ها مسئولیت بگیرند و انتخاب خانم منصوری به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، الگویی برای سایر مدیران دستگاه های اجرایی برای انتخاب مدیران زن باشد.
وی خاطر نشان کرد: خانم منصوری فرد با تجربه، تحصیل کرده و جوان است و ایشان با توجه به جایگاه مدیریتی سابق، آشنا به مسایل اداری نیز هستند.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: خانم منصوری یکی از نیروی های بومی استان است و برای ایشان آرزوی توفیق داریم و دستگاه های اجرایی با ایشان همکاری کنند تا تجربه خوبی در دوره مدیریتشان در استانداری سمنان حاصل شود.
استاندار سمنان گفت: وظیفه خود می‌دانم از زحمات اقای عسگری که تلاش های ایشان در استان منشا خیر و برکت بوده ، تشکر کنم و در جلسه دیگری از تلاش های ایشان تقدیر خواهیم کرد.

 

نظر شما