پیام مدیرکل دفتر بانوان و خانواده به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

ترویج ابعاد شخصیتی و وجودی حضرت معصومه در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۵:۲۸
کد خبر: ۱۰۱۸۶۴۷
نامگذاری این روز عظیم به عنوان روز ملی دختر فرصتی مناسب برای شناخت بیش از پیش شخصیت والای این بانوی مطهّر و همچنین تبیین و ترویج ابعاد شخصیتی و وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اول ذی القعده، مصادف با فرخنده زادروز مظهر کرامت و سرچشمه معصومیت حضرت فاطمه معصومه "سلام الله علیها" است. نامگذاری این روز عظیم به عنوان روز ملی دختر فرصتی مناسب برای شناخت بیش از پیش شخصیت والای این بانوی مطهّر و همچنین تبیین و ترویج ابعاد شخصیتی و وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است.

ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت مظهر عصمت، حیا و مهربانی ها، حضرت معصومه(سلام الله علیها)، روز دختر و آغاز دهه کرامت را به تمامی دختران نجیب این مرزو بوم بویژه دختران باوقار، توانمند و افتخار آفرین خطه خراسان جنوبی که همواره در عرصه های مختلف فرهنگی، معنوی، اجتماعی و ... پیشتاز بوده و مایه مباهات هستند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 از درگاه ایزد متعال توفیق معرفت اهل بیت "سلام الله علیهم" و بهره مندی از سیره و روش زندگانی این بانوی عفیفه به منظور رشد معنوی، علمی و اخلاقی دختران نوجوان و جوان ایران عزیزمان بویژه دختران پرافتخار و موفق خراسان جنوبی را خواستارم.

نفیسه نخعی

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی

نظر شما