رئیس ورزش کارگری استان مرکزی :

ورزش کارگری تنها مختص به آقایان نیست / حمایت صنایع از ورزش کارگری قابل تقدیر است

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۱۸۶۶۱
ورزش کارگری تنها مختص به آقایان نیست / حمایت صنایع از ورزش کارگری قابل تقدیر است
رئیس ورزش کارگری استان مرکزی گفت : سال گذشته استان مرکزی ، موفق به کسب رتبه نخست مسابقات داژبال ورزش کارگری کشور شد .

 به گزارش  برنا از اراک مجید اسدی طی مصاحبه تلفنی گفتگو با برنا اظهار داشت : ورزش کارگری استان از پتانسیل بالایی برخوردار است که در این راستا ۴۵ انجمن ورزشی فعالیت می کند و استان مرکزی هم به لحاظ برگزاری مسابقات ، اعزام کشوری و همچنین کسب مقام های کشوری از ۱۰ استان برتر کشور است .

وی در پاسخ به وضعیت اعتبارات ورزش کارگری استان نیز افزود: تمامی هیات های ورزشی به لحاظ مالی با محدودیت هایی مواجه هستند اما حمایت ویژه واحدهای تولیدی استان همچون ایرالکو ، ماشین سازی، واگن پارس، آذرآب و حتی شرکت هپکو با وجود مشکلات و همچنین مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان از ورزش کارگری استان قابل تقدیر است .

اسدی با اشاره به وضعیت تیم در سال گذشته گفت :سال گذشته ورزشکاران حوزه کارگری استان ، دارای ۳۵ مقام کشوری در بخش انفرادی و در بخش تیمی نیز دارای پنج مقام کشوری و در مسابقات رزمی نیز موفق به دریافت یک مدال طلا شدند .

اسدی در خصوص نحوه جذب کارگران در هیات ورزش کارگری استان نیز اظهار داشت : بر اساس آیین نامه ، اطلاع رسانی از طریق سامانه ورزش کارگری و انجمن های ورزشی نسبت به جذب کارگران صورت می گیرد و کارگران عضو فدراسیون ورزش کارگری نسبت به ثبت مشخصات خود در خصوص رشته مورد نظر و شهر محل سکونت اقدامات لازم را انجام می دهند .

اسدی در خصوص برنامه های ورزش کارگری استان در سال جاری نیز گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا در جامعه جهانی بیشتر مسابقات در "حوزه آموزش" متمرکز می شود و بر اساس اعلام آموزش فدراسیون کلاس هایی که به حد نصاب رسیده باشند برگزار می شود که این کلاسها مختص بانوان نیز می باشد .

وی ادامه داد : در حال برنامه ریزی هستیم که چهار مسابقه که قابلیت برگزاری به شکل مجازی است . برگزار شود .

وی ادامه داد : در حال حاضر از سوی فدراسیون بودجه ای به ورزش کارگری استان اختصاص نیافته اما به واسطه حمایت ویژه واحدهای تولیدی استان و مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ، فعالیت های ورزشی این جامعه هدف پیش می رود .

رئیس ورزش کارگری استان بیان داشت : با توجه به همت بالای ورزشکاران حوزه کارگری سال گذشته ۳۲گروه از ورزشکاران به مسابقات کشوری اعزام شدند و این در حالی است که به صورت قانونی باید ۱۶ تیم به این مسابقات اعزام می شدند .

اسدی خاطرنشان کرد : سال گذشته هزار و ۴۹۳ مرد و ۲۳۰زن در مسابقات استانی و شهرستانی شرکت کردند که این عدد قابل توجه است و حضور و مشارکت بانوان در حوزه ورزش کارگری نمایانگر آن است که ورزش کارگری تنها مختص به آقایان نیست و زمینه پیشرفت بانوان نیز در حوزه ورزش فراهم است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز