دیدار رئیس فدراسیون جودو کشور با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۸۶۷۸
دیدار رئیس فدراسیون جودو کشور با فرمانده سپاه فتح استان 
کهگیلویه و بویراحمد
میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در مجمع انتخابات هیات جودو به یاسوج سفر کرده بود ،بهمراه علوی مدیر کل ،موسوی رئیس هیات جودو استان ،حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ،آرش محمدی رئیس هیات ژیمناستیک ،سلیم جوکار از قهرمانان رشته جودو و اعضای هیات جودو شهرستان بویراحمد با سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه بویراحمد ؛ میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در مجمع انتخابات هیات جودو به یاسوج سفر کرده بود ،بهمراه علوی مدیر کل ،موسوی رئیس هیات جودو استان ،حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ،آرش محمدی رئیس هیات ژیمناستیک ،سلیم جوکار از قهرمانان رشته جودو و اعضای هیات جودو شهرستان بویراحمد با سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی که در محل دفتر فرمانده سپاه فتح استان برگزار شد ،در خصوص توسعه زیر ساخت های ورزش در سپاه و رشته جودو در استان بحث و تبادل نظر شد.

سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان در این دیدار ضمن تشکر از تلاشها و حمایت های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،از حمایت های مادی و معنوی سپاه فتح از ورزش استان خبر و از حضور میر اسماعیلی در این جلسه تقدیر کرد.

علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز از حمایت های مادی و معنوی سپاه فتح استان وحضور رئیس فدراسیون جودو برای برگزاری جلسه مجمع انتخابات هیات جودو استان تقدیر و از پیشرفت ها و کسب مقام های قهرمانان در میادین ورزشی و حضور طاهره آذر پیوند بعنوان تنها بانوی جودو استان در بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی بعنوان برگ زرینی از افتخارات ورزش کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

رئیس فدراسیون جودو استان نیز ضمن تشکر از حمایت های فرمانده سپاه فتح استان ومدیر کل در توسعه زیرساخت های رشته المپیکی جودو،از کمبود اعتبارات در این رشته با توجه به قدمت وسابقه در المپیک ابراز گلایه کرد و بیان داشت:بودجه فدراسیون در سال سه میلیارد تومان می باشد که در مقایسه با رشته های دیگر بسیار ناچیز است .

میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشور از حمایت های مادی فدراسیون به جودو کهگیلویه بویراحمد خبر و تصریح کرد :مبلغ 15میلیون تومان در این سفر به رشته جودو استان اختصاص یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز