همزمان با بازگشایی سینما:

بلیت سینما در آستانه بازگشایی گران شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۸۸۴۱
بلیت سینما در آستانه بازگشایی گران شد
در آستانه بازگشایی سالن‌های سینمایی، سامانه فروش فیلم‌ها بلیت‌ها را با قیمت ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رساندند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ بر اساس جدیدترین مبلغ مصوب شده، قیمت بلیت در سینماهای مدرن برابر با ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان، در سینماهای ممتاز برابر با ۱۶ هزار تومان و در سینماهای درجه یک برابر با ۱۳ هزار تومان خواهد بود.

 

مقرر بود بازگشایی سینماها پس از چهار ماه تعطیلی به سبب شیوع کرونا، در روز یکم تیرماه و با اکران دو فیلم «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف؛ ارتش سری» شروع به فعالیت مجدد نمایند، اما انصراف صاحبان این دو فیلم از اکران به دلیل حمایت‌های انجام نشده، کار را به جایی رساند که شروع فعالیت دوباره سینماها با تعطیلی بسیاری از سالن‌ها همراه شد. 

 

برهمین اساس شب گذشته (۱ تیر ماه) جلسه‌ای در سازمان سینمایی با حضور اعضای شورای صنفی نمایش و یکی از مدیران سازمان سینمایی برگزار و در نهایت برای حل بحران پیش آمده، تصمیم به اکران این دو فیلم از چهارشنبه، چهارم تیرماه گرفته شد.

 

البته به گفته رییس انجمن سینماداران و برخی دیگر از مدیران سینمایی در جلسه طولانی روز ۳۱ خرداد، قرار بر این بود که تا روز چهارشنبه برای بازگشایی سینما تامل شود که در این فرصت مذاکرات تازه‌ای با سازندگان دو فیلم انصرافی صورت گیرد ولی همان شب سازمان سینمایی اطلاعیه‌ای مبنی براینکه سینماها از روز یکم تیر ماه با فیلم‌هایی که قبل از شیوع کرونا در سال ۹۸ روی پرده بودند اکران می‌شود، صادر کرد که این اتفاق انتقادات گسترده سینماداران را به دنبال داشت.

 

بر این اساس دو فیلم «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف؛ ارتش سری» از چهارشنبه، چهارم تیر ماه مهمان سینماها خواهند شد، به این امید که مخاطب بیشتری را به سینماهایی که با ظرفیت کمتری بلیت می‌فروشند، جذب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز