سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری؛

فعالیت ایستگاه های ورزش صبحگاهی در اراک از سرگرفته شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۱۹۰۶۰
فعالیت ایستگاه های ورزش صبحگاهی  در اراک از سرگرفته شد
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: ۳۱ ایستگاه ورزش عمومی در این شهر فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا از سرگرفتند.

به گزارش برنا از اراک ، حمید کربلایی‌حسنی افزود: با شیوع ویروس کرونا، فعالیت ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در این ایستگاه‌ها ممنوع شد و بر اساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی فعالیت این ایستگاه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده است.

وی بیان کرد: انتظار است مردم در کنار ورزش برای سلامت و نشاط خود، تمام موارد لازم دستورالعمل‌های بهداشتی را برای مقابله با ویروس کرونا رعایت کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: نظارت بر ایستگاه‌های ورزشی در پارک‌ها و بوستان‌های اراک با جدیت دنبال می‌شود و در این راستا روزانه پنج ناظر در صبح و عصر فعالیت مربیان را رصد می‌کنند.

کربلایی‌حسنی اظهار داشت: آموزش و نکات لازم در خصوص مقابله با ویروس کرونا نیز به مربیان در ایستگاه‌های ورزشی ارایه شده و در صورت هرگونه بی‌توجهی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت ورزشی در ایستگاه متخلف ممنوع می‌شود.

وی عنوان کرد: ورزش در ایستگاه‌های ورزشی برای زنان و مردان به صورت آمادگی جسمانی است و از هیچ وسیله ورزشی استفاده نمی‌شود.

 

نظر شما