روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

چهارمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۹۱۴۷
چهارمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری چهارمین جلسه شورای معاونین ورزش وجوانان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان کهگیلویه وبویراحمد ،حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری چهارمین جلسه شورای معاونین ورزش وجوانان استان خبر داد.

آرمـــان حاتــمی ،مدیر روابط عمومی و سخنگوی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود:چهارمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان استان به ریاست علوی مدیر کل و با حضور معاونین و مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد و با هدف بررسی مسایل و مشکلات حوزه های مختلف ستادی و اداری برگزار شد.

کبری راد سلیمانی ،دبیر جلسه شورای معاونین و رئیس توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان در ابتدای این جلسه به تشریح مصوبات جلسه قبلی پرداخت و از تلاش های معاونین و مسئولین ستادی در اجرایی شدن این مصوبات تقدیر کرد.

علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته معاونین و مسئولین ستای در تحقق مصوبات جلسه قبلی ،خواستار شناسایی نقاط  ضعف و قوت پروژه عمرانی برای افتتاح در هفته ی دولت و دهه فجر امسال شد .

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان بر مستند سازی اماکن ورزشی در شهرستان های استان تاکید و از حوزه دفتر فنی و مهندسی ، خواستارتفکیک و اولویت بندی پروژه ها ی عمرانی شد.

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری کارگاه آموزشی گزارش نویسی ویژه مسئولین ستادی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها در آینده نزدیک خبر و خواستار شناسایی و برگزاری نشست با نخبگان برتر دانشگاه در دو حوزه ورزش و جوانان شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان از برگزاری جلسه با پیشکسوتان و تشکیل اطاق فعالیت مشاوران در اداره کل خبر و خواستار بررسی ، نظارت و حسابرسی هیات های ورزشی شد . 

این مقام مسئول در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از انعقاد تفاهمنامه با بانک رفاه در نصب یک دستگاه عابر بانک در محیط اداری در هفته ی جاری خبر و خواستار عدم دخالت مدیران ادارات ورزش و جوانان در مزایده های اماکن ورزشی شد.

علوی ،در تسریع و پاسخگویی به نامه های اداری تاکید و از برگزاری جلسه هفتگی با روسا ،نایب رئیسان ،دبیران و خزانه داران هیات های استانی از هفته ی جاری خبر داد.

در این جلسه معاونین و مسئولین ستادی به تشریح برنامه های پیشنهادی ، عملکرد حوزه های اداری و اجرایی شدن مصوبات جلسه قبلی شورای معاونین اشاره و از حمایت های علوی مدیرکل تقدیر کردند.

مشخص شدن محلی برای ایجاد بایگانی راکد اداره کل ،نحوه و زمان تخلیه منازل سازمانی کارکنان ،حسابرسی هیات های ورزشی ،نصب دستگاه پوز در هیات های استانی ،پیشرفت فیزیکی پروژه های ورزشی ،عدم اعتبار پروژه هتل ورزش یاسوج ، فروش اموال غیر قابل استفاده ،راه اندازی تلفن گویا و تلفن های داخلی واحد های ستادی ،مستند سازی اموال اداری و ثبت در سامانه سادا ،تاکید در نصب وسایل گاز سوز از سال 1400 تا 1403 ،مشخص شدن مکان دفتر و سالن تمرین برای هیات اسکواش ،خرید تجهیزات اداری ،عدم برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستانها و نصب ویدیو کنفرانس در برگزاری جلسات با هیات ها و مسئولین ادرات ورزش و جوانان شهرستانها از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز