مشارکت ۱۹ میلیارد ریالی حامیان استان سمنان در طرح‌های اکرام

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۱۹۶۲۹
مشارکت ۱۹ میلیارد ریالی حامیان استان سمنان در طرح‌های اکرام
معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: مشارکت حامیان طرح‌های اکرام، ایتام، محسنین و شفا در این استان در۲ ماهه نخست سال ۹۹ نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حسن ویلان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: حامیان استان سمنان در طرح‌های اکرام، ایتام، محسنین و شفا کمیته امداد در این مدت ۱۹ میلیارد ریالی مشارکت داشتند.

او با بیان اینکه سه هزار و ۶۷۴ حامی جدید در استان سمنان حمایت از پنج هزار و ۳۸۰ کودک نیازمند را در استان برعهده گرفتند، افزود: اقشار مختلف مردم استان در قالب پویش جذب حامی به کمک کودکان معنوی خود شتافتند.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه کمک نقدی حامیان به ایتام مدت دو ماهه به ۱۰ میلیارد ریال رسید، تصریح کرد: پنج میلیارد ریال در قالب کمک کالا و چهار میلیارد ریال نیز خدمات رایگان به فرزندان ایتام بود.

حسن ویلان با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در کنار کمیته امداد با شناسایی کودکان نیازمند، اقدام به جذب حامی می‌کنند و در دو ماهه نسخت امسال سه میلیارد ریال از طریق حامیان به کودکان معنوی خود کمک کردند یادآور شد: ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳، پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir/و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

اودر پایان تصریح کرد: میانگین دریافتی هر فرد در طرح اکرام ایتام در استان سمنان بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی کمیته امداد به نشانی https://portal.emdad.ir/ در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند برسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز