آغاز بازرسی از جایگاههای CNG و آزمون مخازن در استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۱۹۷۶۳
آغاز بازرسی از جایگاههای CNG و آزمون مخازن در استان کهگیلویه و بویراحمد
طرح بازرسی از جایگاههای CNG و آزمون مخازن این جایگاهها با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویر احمد؛ طرح بازرسی از جایگاههای CNG و آزمون مخازن این جایگاهها با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان و شرکت تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران, انجام می شود.

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل اهمیت ایمنی جایگاههای CNG ، بازرسی این تاسیسات از سال 94 در دستور کار سازمان ملی استاندارد ایران قرارگرفته و در جهت ترغیب صاحبان این جایگاهها به امر استانداردسازی، پرداخت کارمزد خدماتی به این جایگاهها منوط به دریافت تائیدیه از ادارات کل استاندارد استانها شده و بعلاوه در صورت عدم انطباق های بحرانی و عمده با استانداردهای مربوطه، شرکت گاز با تائیدیه استاندارد و همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی استان، مکلف به قطع جریان گاز این جایگاهها خواهد بود.

وی افزود: استاندارد نقش مهمی در حفظ و صیانت از حقوق مصرف کنندگان دارد و طرح بازرسی و استانداردسازی جایگاهها CNG به همین منظور مورد بررسی و نظارت بیشتر قرار می گیرد.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بازرسی بعدی که از جایگاههای  CNG در استان انجام خواهد گرفت در جهت صحت عملکرد نازل های سوخت خواهد بود.

 

نظر شما