در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:

جاری کردن عدالت اسلامی توسط دستگاه قضایی موجب فضای امید بخش اجتماعی شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۵:۱۷
کد خبر: ۱۰۲۰۵۷۹
جاری کردن عدالت اسلامی توسط دستگاه قضایی موجب فضای امید بخش اجتماعی شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد: جاری کردن عدالت اسلامی توسط دستگاه قضایی موجب فضای امید بخش اجتماعی در جامعه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمدعلی پیرسبزی در نشست صمیمی با رئیس کل دادگستری استان که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد افزود: فضای امید بخشی که از دستگاه قضایی در سطح جامعه ایجاد شده است نشانه عملکرد مطلوب این قوه می باشد.

پیرسبزی هنرمندان واقعی را خدمتگذاران به مردم دانست و خاطرنشان کرد: وقتی مردم مشی خدمت و عدالت را در جامعه را احساس کنند بدون ترید بزرگترین پشتوانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.  

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ ، هنر و رسانه در کنار دستگاه قضایی استان می باشد خاطرنشان کرد: نگاه فرهنگی در عین قضاوت و اجرای عدالت اثرگذاری بالایی در جهت نیل به اهداف و سیاسیت های دستگاه قضایی می باشد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تقدیر از نگاه دادگستری استان به رسانه های گفت: آنچه مسلم است اصحاب رسانه در مسائل  مهم استان بویژه در برگزاری انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی و بحران کرونا عملکرد درخشانی داشته اند که شایسته قدردانی است.

 در این دیدار حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان با تقدیر از حضور مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: دستگاه قضایی  نگاه صرفا امنینی به مسائل ندارد و با نگاه فرهنگی همواره درصدد پیشگیری از معضلات و آسیب هاست.

وی همچنین با تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بویژه در بحث نظارت بر فعالیت رسانه بیان کرد: باید همه تلاش کنیم در همه حوزه ها و بخش ها مشکلات را به حداقل برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز