رئیس جدید هیات انجمن های ورزش های رزمی استان سمنان انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۲۰۷۱۸
رئیس جدید هیات انجمن های ورزش های رزمی استان سمنان انتخاب شد
حسن عرب خابوری با کسب ۱۰ رای از ۱۷ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان سمنان انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجمع انتخابات رئیس هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان سمنان با حضور بهتری رئیس فدراسیون و جانعلی مدیرکل ورزش جوانان استان سمنان و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل برگزار شد و در نهایت حسن عرب خابوری با کسب ۱۰ رای از ۱۷ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان سمنان انتخاب شد.
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی کشور در مجمع انتخابات رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان سمنان از فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار ورزشکار در ۱۱۸ رشته متنوع رزمی در کشور خبر داد و تصریح کرد: با توجه نبود آمار دقیق از ورزشکاران ساماندهی شده وبرخی مشکلات در صدور کارت بیمه و فدارسیون، آمار واقعی فعالین این رشته‌ها تا یک میلیون نفر براورد می‌شود.
یوسف بهتری با بیان اینکه ۸ انجمن دارای تشکیلات جهانی از بین ۱۱۸ رشته ورزشی قابلیت تبدیل به فدراسیون دارند و باید فعایت خود را در استان‌ها تکمیل کنند تاکید کرد: به منظور بهره گیری بیشتر از ظرفیت استانها، ۱۲ نفر از رئوسای هیات‌های استانی در فدارسیون دارای مسئولیت هستند و روند عضویت در مجامع بین المللی هم در حال پیگیریست.
وی تداوم تعطیلی باشگاه‌های رزمی بر اثر شیوع کرونا را از مشکلات این ورزشکاران برشمرد و گفت: در صورت تدوین و ابلاغ دستورالعمل بهداشتی ورزش‌های رزمی در فدراسیون پزشکی ورزشی تا هفته آینده، فعالیت این باشگاه‌ها با رعایت کامل شرایط بهداشتی از سر گیری می‌شود.
به گفته بهتری مسابقات کشوری و استانی ورزش‌های رزمی نیز در صورت تایید ستاد ملی کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی از مرداد ماه آغاز خواهد شد.
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی کشور مسابقات آسیایی اندونزی در مهر ماه ۹۹ و مسابقات جهانی ایندورگیم در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ را از جمله مهمترین اعزام‌های بین المللی ورزشکاران رزمی عنوان و خاطرنشان کرد: در صورت اعلام و تایید‌های بهداشتی ویژه کرونا، فدراسیون برای اعزام‌ها اقدام خواهد کرد.
 
 
نظر شما