معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی؛

بزرگترین مرکز دولتی فوق تخصصی درمان ناباروری استان در اراک راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۱۴۱۷
بزرگترین مرکز دولتی فوق تخصصی درمان ناباروری استان در اراک راه‌اندازی می‌شود
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نخستین و بزرگترین مرکز دولتی فوق تخصصی درمان ناباروری این دانشگاه در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک به زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر بهمن صادقی سده افزود: در راستای سیاست‌های کلی افزایش جمعیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و تاکید وزیر بهداشت و افزایش نرخ جمعیت در استان مرکزی این مرکز با تعرفه‌های دولتی در استان به مراجعان خدمات ارایه خواهد کرد.

وی اظهار داشت: مجوز راه اندازی این مرکز سال ۹۶ در اختیار استان قرار داده شد که با تامین بخشی از تجهیزات تخصصی این مرکز، آذرماه پارسال اقدامات اولیه آغاز شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین تجهیزات این مرکز هزینه شده است که با راه اندازی آن ظرفیت پذیرش مراجعان استان با تعرفه دولتی را دارد.

دکتر صادقی افزود: بهره‌مندی از خدمات ۱۱ نیرو شامل یک نفر فلوشیپ ناباروری، یک نفر جنین شناس، ۲ نفر ماما، ۲ نفر هوشبر، ۲ نفر پرستا و سه نفر نیرو خدمات در این مرکز نیاز است که باید مجوز جذب صادر شود.

وی اظهار داشت: مراجعه‌کنندگان این مرکز تخصصی درمانی می‌توانند از امکانات اتاق عمل و درصورت نیاز فوری از خدمات اورژانسی بیمارستان امیرالمومنین(ع) استفاده کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ارائه خدمات تخصصی درمان ناباروری در استان با تعرفه‌های دولتی یکی از مهمترین دغدغه‌های شهروندان استان بود که با راه‌اندازی و توسعه این مرکز، گام‌های موثری در راستای تنگناهای زوجین برای فرزندآوری برداشته خواهد شد.

دکتر صادقی افزود: یکی از مسائلی که به جد مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی و  وزیر بهداشت قرار دارد، رشد جمعیت است که در این مسیر دانشگاه علوم پزشکی اراک تمام تلاش خود را برای جلوگیری از منفی شدن رشد جمعیت و کاهش سالمندی در دستور کار دارد و در مرحله بعدی توسعه و افزایش این مراکز مورد توجه است.

وی اظهار داشت: این مرکز با تعرفه‌های دولتی با حضور پزشکان فوق تخصص و متخصص هیأت علمی و با کادری مجرب خدمات تشخیصی و درمانی ناباروری و بیماری‌های مرتبط را ارایه خواهد کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: زوج های مراجعه کننده به این مرکز در صورت دارا بودن شرایط دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خدمات درمانی با تعرفه دولتی دریافت کرده و مشمول پوشش حمایتی می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز