معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی؛

استاد قلابی دانشگاه آمریکا در اراک دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۲۱۵۱۷
استاد قلابی دانشگاه  آمریکا در اراک دستگیر شد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که خود را استاد دانشگاه مقیم آمریکا معرفی کرده بود و با این سمت قلابی دختران جوان را اغفال می‌کرد در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

به گزارش برنا از اراک، سرهنگ محمود خلجی  افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان گزارش‌هایی از فریب دختران جوان مرفه را در فضای مجازی دریافت کردند و مشخص شد این افراد از سوی شخصی که خود را استاد دانشگاه  مقیم یکی از ایالت‌های آمریکا معرفی کرده بود، مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

وی اظهار داشت: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس مشخص شد که این فرد در فضای مجازی خود را دارای کرسی استادی دانشگاه در آمریکا معرفی کرده و با وعده ازدواج به دختران جوان به خانواده‌های ثروتمند نزدیک می‌شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در تکمیل تحقیقات پلیس، سه نفر از دختران جوانی که به این روش مورد آزار قرار گرفته بودند، شناسایی شدند و مشخص شد که این فرد، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال نیز از آنان اخاذی کرده است.

سرهنگ خلجی افزود: با شناسایی این فرد، متهم در عملیاتی غافلگیرانه در حین تردد در شهر اراک دستگیر و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به جرم خود اعتراف کرد و با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 

نظر شما