اهدای اعضای ۱۳ بیمار مرگ مغزی در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۱:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۱۸۸۶
اهدای اعضای ۱۳ بیمار مرگ مغزی در چهارمحال و بختیاری
هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، اعضای 13 بیمار مرگ مغزی در استان اهدا شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ زهرا سیاح با اشاره به اهدای اعضای 13 بیمار مرگ مغزی در چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال جاری تاکنون، اظهارداشت: تاکنون بیش از 30 پیوند کلیه با سخاوت خانواده‌های بیماران مرگ مغزی در استان انجام شده است.

هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری افزود: در هفته جاری اهدای اعضای دو بیمار مرگ مغزی در استان به ده بیمار زندگی دوباره بخشید.

او در خصوص این مورد اهدای عضو، خاطرنشان کرد: مرحومه سکینه کریمی بروجنی 34 ساله و مرحوم صادق جباری 28 ساله در اثر سانحه تصادف در بیمارستان‌های ولی‌عصر (عج) بروجن و شهدای لردگان  بستری بودند.

سیاح ادامه داد: متأسفانه مرگ مغزی این دو بیمار به علت خونریزی مغزی شدید در بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد اعلام و پس از تأیید مرگ مغزی توسط پزشکان‌، با رضایت خانواده‌ها، اعضای بدن آن‌ها به بیماران نیازمند اهدا شد.

هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری گفت: کبدها به شیراز، دریچه‌های قلب به تهران منتقل و دو کلیه نیز به دو بیمار 33 و 42 ساله در استان پیوند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز