مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

رابط افتخاری و فعال زن در روستاهای استان معرفی می شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۲۲۹۳
رابط افتخاری و فعال زن در روستاهای استان معرفی می شود
مدیرکل امور امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای پررنگ کردن ارتباط و تعامل با زنان جامعه روستایی رابط افتخاری و فعال زن به دفتر امور بانوان و خانواده استان معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ نادیا صداقت در آئین تجلیل از دختران شاغل در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، اظهار داشت: قبل از اسلام به دختران اهمیتی داده نمی شد و بعد از به دنیا آمدن نوزاد دختر او را  زنده به گور می کردند.

وی افزود: اگر مادری بارها صاحب فرزند دختر می شد او را همراه با دخترش زنده به گور می کردند و به زندگیش خاتمه می دادند.

مدیرکل امور بانوان با تاکید بر اینکه پس از اسلام دختران به ارزش و جایگاه واقعی خود رسیدند، عنوان کرد: دختران ما باید سیره و روش زندگی حضرت زهرا(س) و حضرت فاطمه معصومه(س) را به عنوان الگو برای خود بپذیرند.

وی با اشاره به نگاه غلط دنیای غرب به جامعه زنان و دختران، عنوان کرد: زنان و دختران ما باید آگاه و توانمند باشد و هرگز فریب بازی های رسانه ای غرب را نخورند.

صداقت بیان کرد: دختران ما زنان و مادران فردا هستند و شادابی آنها عاملی برای شادکامی خانواده و نشاط اجتماعی است.

وی با تاکید بر ضرورت وجود رابط افتخاری و فعال زن در هر روستا و بخش، تصریح کرد: جهت توانمندسازی رابطین بانوان کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد.

صداقت افزود: هدف از انتخاب این رابط های افتخاری انعکاس مشکلات جامعه زنان روستایی به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است که در برنامه ریزی های آینده نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.

 

نظر شما