معاون سیاسی استاندار سمنان:

بسیاری از پیگیری های استانی استاندار سمنان، بازخورد و نتایج ملی دارد

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۶:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۲۶۱۹
بسیاری از پیگیری های استانی استاندار سمنان، بازخورد و نتایج ملی دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بسیاری از پیگیری های استانی استاندار سمنان در موارد اقتصادی،‌ عمرانی، سیاسی، اجتماعی و سایر موارد، دارای بازخورد و نتایج ملی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه کارگروه اشتغال استان گفت: بسیار ی از‌ موارد و مباحث کاری استان در حوزه های اقتصادی، عمرانی، سیاسی، اجتماعی و سایر موارد که به صورت مستمر و روزانه از سوی استاندار سمنان پیگیری می شود، به صورت پیشنهاد به مقامات کشوری ارائه و مورد تایید قرار گرفته و اجرایی می شود و از این رو این پیشنهادات در سطح کشور دارای بازخورد و نتایج ملی است.
وی ادامه داد: در بحث کرونا و اقدامات مرتبط با آن، موارد و مسائل بهداشتی درمانی اتباع در استان مورد توجه و پیگیری استاندار سمنان قرار داشت که پیشنهاد ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان به اتباع در ستاد ملی کرونا از سوی استاندار سمنان به ریاست محترم ‌جمهوری پیشنهاد و مورد موافقت قرار گرفت و در سطح استانی و ملی این ‌پیشنهاد دارای بازخورد و نتایج بسیار خوبی بود.
خجسته پور همچنین ادامه داد: در بحث تسهیلات در نظر گرفته شده حمایتی در بحث کرونا برای مشاغل با مهلت زمانی تا پایان خرداد نیز یکی دیگر از مسائلی بود که پیشنهاد افزایش مدت زمان‌ این مصوبه توسط استاندار سمنان به کارگروه اقتصادی ذیل ستاد ملی کرونا ارائه و مورد موافقت ستاد ملی کرونا قرار گرفت و با تصویب این موضوع سایر استان ها نیز از نتایج مطلوب و مثبت این پیشنهاد منتفع شدند.
وی با بیان اینکه توجه استاندار سمنان به مسائل و موارد اجتماعی نیز همواره به صورت ویژه در دستور کار قرار داشته است، اظهار کرد: بحث ایتام و طرح شتابا، شبکه توانمند سازی ایتام در بورس، یکی دیگر از این مواردی است که از سوی استاندار سمنان در استان پیگیری و موارد و مباحث اولیه آن انجام شد و طرح تدوین شده "شتابا" به صورت پیشنهاد به شخص دکتر جهانگیری، معاون اول ریاست جمهوری ارائه و مورد موافقت قرار گرفت.
وی اضافه کرد: پیشنهاد استانی استاندار سمنان با عنوان طرح "شتابا ویژه حمایت از ایتام" ، طی جلسه ای که با ریاست کمیته امداد کشور برگزار شد، در آینده به عنوان یک طرح‌ ملی و کشوری و به صورت پایلوت در استان سمنان اجرا می شود.
خجسته پور همچنین گفت: افزایش چتر حمایتی مشاغل آسیب دیده از کرونا و پوشش رسته هایی که در حلقه های بعدی آسیب از این بیماری قرار دارند نیز می تواند به صورت پیشنهاد به مقامات کشوری طی مکاتباتی ارائه شود تا در صورت پایین بودن استقبال از سوی رسته های شغلی اولیه در استان، بتوانیم با استفاده از این‌ اعتبارات، تسهیلات حمایتی به منظور تقویت سایر رسته های شغلی کمتر آسیب دیده از این بیماری در استان را به متقاضیان پرداخت نماییم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه سوابق خوبی در ارائه پیشنهادات و مکاتبات با مقامات کشوری و حصول نتیجه و بازخورد خوب در حل مسائل استان و حتی کشور وجود دارد: گفت: مدیران استان پیشنهادات، نظرات و ایده های خود را انتقال دهند چرا که امکان دارد این‌ پیشنهادات نیز مانند سایر موارد به نتیجه ملی و کشوری بیانجامد.

 

نظر شما