توزیع بیش از ۵ هزار سبد حمایتی بین کودکان مبتلا به سوءتغذیه در سمنان

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۶:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۲۶۲۴
توزیع بیش از ۵ هزار سبد حمایتی بین کودکان مبتلا به سوءتغذیه در سمنان
معاون کمیته امداد استان سمنان: پنج هزار و ۷۰۰ سبد حمایتی بین کودکان مبتلا به سوءتغذیه تحت حمایت کمیته امداد این استان توزیع شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فاطمه تقوی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری پنج هزار و ۷۰۰ سبد حمایتی بین کودکان مبتلا به سوءتغذیه تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شده است گفت: طرح‌های خوبی برای رفع سوءتغذیه کودکان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد صورت گرفته است که تا پایان سال نیز ادامه دارد.

وی افزود: یک هزار و ۸۷۵ نفر از کودکان مبتلا به سوءتغذیه و مشمول طرح بهبود تغذیه و مادران باردار و شیرده مشمول و تحت حمایت کمیته امداد استان ساماندهی شده‌اند.

معاون کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این طرح برای کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال اجرا می‌شود تاکید کرد: ماهیانه به‌صورت میانگین ۱۲۰ هزار تومان در قالب بن کارت به خانواده کودکان مشمول و نیازمند بابت تغذیه پرداخت می‌شود.

تقوی با اشاره به اینکه والدین کودکان مبتلابه سوءتغذیه از طریق این بن کارت می‌توانند مواد غذایی موردنیاز کودکان خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد با کمیته امداد تهیه کنند گفت: کمک به رفع سوءتغذیه کودکان یک طرح مشارکتی حمایتی بین وزارت بهداشت و کمیته امداد است که هدف آن کمک به رفع سوءتغذیه در سراسر کشور محسوب می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز