خودروی های فرسوده باربری کهگیلویه و بویراحمد تعویض می شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۷:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۲۶۴۱
خودروی های فرسوده باربری کهگیلویه و بویراحمد تعویض می شود
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف نوسازی ناوگان حمل بار و کالای استان ، ۱۲۱ دستگاه خودروی فرسوده باربری از چرخه باربری خارج و با خودروهای نو جایگزین می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ محمدنصیری راد افزود:خودروهای جایگزین از کشورهای اروپایی، ژاپن و کره وارد می‌شوند که پس از انجام تشریفات گمرکی در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در نخستین مرحله خودروهای با بیش از ۵۰ سال عمر تعویض خواهند شد ،اضافه کرد: در مراحل بعدی خودروهای ۴۰ تا ۵۰ سال و ۳۰ تا ۴۰ سال هم از چرخه باربری خارج می‌شوند.

نصیری راد اظهار کرد: بیش از ۹۱۶ دستگاه خودروی سنگین در قالب ۲۱ شرکت ناوگان باربری کار حمل بار و کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعال است.

وی عنوان کرد:پارسال افزون بر یک میلیون و ۶۱ هزار تن بار توسط ناوگان باری کهگیلویه و بویراحمد جابه جا شد که نسبت به سال قبل از آن شش و چهار دهم درصد افزایش داشته است.
نصیری راد ابراز داشت: امسال هم ۳۳۵ هزار تن بار جابه جا شد که ۴۸ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

نصری راد ابراز داشت:جابه جایی مسافر و بار در کهگیلویه و بویراحمد از سه تا چهار درصد بارنامه ۱۸ میلیارد ریال بوده است که کمکی برای اجرای طرح های راهداری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز