معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان؛

توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی آغاز شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۲۹۹۷
توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی آغاز شد
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان آغاز شد.

به گزارش برنا از اراک ، جعفر اصغری افزود: این محموله با هدف تنظیم بازار گوشت مرغ جذب شده که با قیمت ۱۳۵ هزار ریال از طریق بیش از ۱۰۰ فروشگاه و اتحادیه توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: قیمت گوشت مرغ در چند روز گذشته به دلایل مختلف افزایش چشمگیری داشته که با تزریق مرغ منجمد بدون شک روند افزایشی قیمت این کالا کنترل می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: سهمیه شکر این استان با نرخ دولتی نیز مشخص شده که براین اساس یک‌هزار و ۳۵۹ تن شکر در تیرماه، ۲ هزار و ۳۹ تن در مرداد و۱۳۵۹  تن نیز در شهریور ماه جذب و با نرخ مصوب دولتی بین مردم توزیع می‌شود.

اصغری یادآوری کرد: تمامی مراحل خرید، واردات به استان، توزیع بین فروشندگان و مصرف کنندگان با نظارت کامل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد و یا دستگاه‌های توزیع کننده، بازرسان متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنند.

 

نظر شما