جلسه هم اندیشی برنامه های هفته ازدواج با حضور سمن های جوانان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۳۰۷۲
جلسه هم اندیشی برنامه های هفته ازدواج با حضور سمن های جوانان برگزار شد
جلسه هم اندیشی برنامه های هفته ازدواج با حضور اعضای تشکل های جوانان در خانه جوانان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، جلسه هم اندیشی برنامه های هفته ازدواج با حضور منتخبی از اعضای سمن های جوانان در خانه جوانان سمنان برگزار شد.

در این نشست دو ساعته، ابتدا مصطفی مرادی معاون جوانان به بیان اهداف تعیین شده از سوی وزارت برای برنامه های هفته ازدواج پرداخته و بیان داشت: امسالبا توجه به شیوع ویروس کرونا  از سوی وزارت برگزاری هرگونه مراسم و جشن در هفته ازدواج ممنوع اعلام شده و تشکل های مردم نهاد بیشتر باید بر تولید محتوای فرهنگی و رسانه ای و نیز استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در اجرای برنامه های مدنظر خود، تاکید داشته باشند.

در ادامه دستورالعمل برنامه های هفته ازدواج و نحوه حمایت از طرح های پیشنهادی سمن های جوانان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و اعضای سمن های جوانان برنامه های پیشنهادی خود را ارائه کردند که می توان به مواردی چون تولید سرود، موشن گرافی، مستند و فیلم کوتاه، کلیپ های آموزشی، برگزاری کارگاه های مجازی، شناسایی و تقدیر از خیرین حوزه ازدواج اشاره کرد.

در انتها عامریان رئیس مجمع سمن های جوانان بر لزوم کمیته بندی تخصصی در بین سمن های جوانان تاکید کرده و خواستار فعالیت گسترده آنان در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شد.

هفته ازدواج از یکم مرداد ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز