رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک؛

کادر بهداشت و درمان در سراسر کشور خسته‌اند / آحاد مردم در کنار دانشگاه باشند

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۰۷۵۱
کادر بهداشت و درمان در سراسر کشور خسته‌اند / آحاد مردم در کنار دانشگاه باشند
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک از فراخوان این دانشگاه برای حضور نیروهای داوطلب جهت مقابله با کرونا در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش برنا از اراک، یاسر قربانی ، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا این دانشگاه با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان‌ها نسبت به بکارگیری داوطلبان اقدام کرده است.

وی با تاکید بر اینکه این فراخوان داوطلبانه است و دانشگاه هیچ تعهدی نسبت به جذب و استخدام برای همکاری داوطلبانه نخواهد داشت، افزود: پزشک، متخصصین، پرستار، کمک پرستاری، بهیاری، کمک بهیاری، رادیولوژی، آزمایشگاه تشخیص طبی، روابط عمومی، تصدی امور دفتری و خدمات از جمله جامعه هدفی است که برای این فعالیت داوطلبانه دعوت شده‌اند.

او گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای جلب مشارکت و استفاده از ظرفیت گروه‌های داوطلب و به منظور پیشگیری و مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا، از بین دانشجویان و هم استانی‌های علاقه مند به فعالیت در حوزه سلامت، دعوت به همکاری کرده است که علاقمندان و داوطلبان می‌بایست به امور اجتماعی دانشگاه مراجعه کنند.

قربانی در ادامه گفت: از آحاد مختلف مردم، دانشجویان و متخصصین حوزه‌های مختلف در راستای مهار و شکست ویروس کرونا برای حمایت از حوزه سلامت استان درخواست می‌شود که همانند روزهای اول شیوع کرونا، در کنار دانشگاه باشند تا بتوانیم با اتحاد و همدلی این شرایط را تغییر دهیم.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود همشهریان، سازمان‌های مردم نهاد، ادارات و صنایع همچنان در کنار دانشگاه علوم پزشکی باشند و ایمان داریم که یکی از راهکارهای از بین بردن این بیماری اتحاد و همدلی بین تک تک مردم و مسئولین است. از عموم مردم درخواست داریم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم حضور در اماکن شلوغ و استفاده از ماسک در خارج از منزل یاریگر مدافعان سلامت در بیمارستان امیرالمومنین(ع) و سایر بیمارستان های استان باشند.

قربانی اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان نه تنها در استان مرکزی بلکه در سراسر کشور خسته‌اند و همانند روزهای اول بخصوص در این روزهای گرم با لباس‌ها و پوشش خسته کننده در حال خدمت رسانی هستند ولی انرژی و شادابی لازم را ندارند و متاسفانه بعد از گذشت پنج ماه همچنان شاهد شیوع کرونا ویروس هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز