امروز رخ داد؛

پیام تبریک حسن عزیزی به مناسبت آغاز هفته ملی ازدواج

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۲۸۲۸
پیام تبریک حسن عزیزی به مناسبت آغاز هفته ملی ازدواج
مدیر کل ورزش و جوانان استان طی پیامی فرارسیدن سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان طی پیامی، فرارسیدن سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی ابن ابیطالب(ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

ازدواج حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و حضرت امام علی علیه السلام ، آسمانی ترین پیوند زمین است و از مهم ترین اتفاقات تاریخ اسلام است که ثمره این پیوند مبارک و سراسر مملو از عشق و محبت، درخت گهربار امامت است.

معیارها و ملاک هایی همچون قناعت، دوری از اشرافی گری و تجملات، سخت نگرفتن بر همدیگر، ملاک قراردادن معیارها و خصوصیات معنوی و دینی و اخلاقی، مهریه پایین، بنا کردن زندگی بر پایه محبت و عشق واقعی از روی شناخت، حجب و حیا. کاملترین مرجع الگو گزینی برای ازدواجی سالم و داشتن خانواده ای سعادتمند است.

اینجانب یکم ذی الحجه، سالروز بزرگداشت این پیوند آسمانی و آغاز هفته ی ازدواج را تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم جامعه ی ما با الگو پذیری از ازدواج آسان و ساده زیستی آن بزرگواران معصوم، فرهنگ تسهیل در ازدواج جوانان را در تمام خانواده ها نهادینه کند.

امید است جوانان در تمامی مراحل زندگی سیره و زندگی ائمه اطهار و ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را الگوپذیری کنند و بیش از پیش در خصوص ازدواج آسان جوانان و شناساندن ارزش و معیار واقعی امر مقدس ازدواج در جامعه کارهای عملیاتی انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز