معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی؛

اصحاب قلم نخست مطالبه‌گر مسایل صنفی خود باشند

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۲۹۱۱
اصحاب قلم  نخست مطالبه‌گر مسایل صنفی خود باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مطالبه‌گری و نقادی مسئولانه تکلیف خبرنگاران است و این قشر نباید در ادای وظایف خود کوتاهی یا عقب‌نشینی کنند.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی  در نشست با خبرنگاران رسانه‌های استان مرکزی افزود: اصحاب قلم باید نخست مطالبه‌گر مسایل صنفی خود باشند تا بتوانند با با دستیابی به حقوق خود ، خواسته‌های جمعی را پی بگیرند.

وی اظهار داشت: مشکلات سامانه کارا باید برای خبرنگاران استان هرچه سریعتر حل شود و اصحاب رسانه‌ای که بر اثر شیوع ویروس کرونا  آسیب دیده‌اند بتوانند حقوق و مسایلشان را دنبال کنند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در شرایطی که اقتصاد رسانه‌های استانی از کرونا آسیب دیده، دستگاه‌های اجرایی باید بااستفاده از ظرفیت‌ها مساعدت لازم را با رسانه داشته باشند و از آن‌ها برای اطلاع رسانی بیشتر بهره ببرند.

اکرمی افزود: معاونت فرهنگی ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات  باید سلسه نشست‌های مستمر برای حل ابعاد مختلف مشکلات خبرنگاران برگزار کنند و تا رسیدن به نتیجه کنار خبرنگاران باشند.

وی اظهار داشت: لازم است با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  و خانه مطبوعات استان نماینده‌ای از خبرنگاران، عضو شورای اطلاع رسانی استان باشد و ارتباط اصحاب قلم با حوزه اجرایی نزدیک‌تر شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مدیران استانی باید پاسخگو رسانه و مطبوعات در قالب نشست خبری باشند و نیاز است هر مدیری که این مهم را عملیاتی نکند از سوی خبرنگاران معرفی شود.

 

نظر شما