محسنی اژه ای در سمنان تاکید کرد؛

برخورد جدی قوه قضاییه با اخلال گران اقتصادی

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۷:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۳۰۳۲
برخورد جدی قوه قضاییه با اخلال گران اقتصادی
معاون اول قوه قضاییه: با هماهنگی‌های انجام شده با بانک مرکزی ، با کسانی که ارز را به چرخه اقتصاد کشور برنگردانند برخورد جدی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای در سفر به سمنان افزود: قوه قضاییه برای کسانی که معوقات بانکی دارند و تمکن پرداخت این معوقات را دارند، ولی کوتاهی می‌کنند برنامه جدی دارد.
وی افزود: لازم است همه دست اندرکاران حکومت خصوصا دولت در جهت رفع گرفتاری‌های مردم در زمینه معیشت قدم‌های بلندتری را بردارد و قوه قضاییه برنامه دارد که در جهت گره گشایی از مشکلات مردم به کمک دولت بیاید.
معاون اول قوه قضاییه گفت: با کسانی که چوب لای چرخ مردم می‌گذارند و مسئولیت‌های خود را درست انجام نمی‌دهند و امروز به ترک فعل تعبیر می‌شود برخورد خواهد کرد .
حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای افزود: درباره ترک فعل در مرحله نخست سازمان بارزسی کل کشور و در مرحله دوم دادستانی کل کشور موضوع را بررسی می‌کند و اگر ترک فعل منجر به صدمه‌ای به مردم شود دادگستری برای برخورد با خاطیان ورود می‌کند.
وی افزود: امنیت از مولفه‌های مهم کشور است و در پناه امنیت می‌شود کار و تلاش کرد لذا کسانی بخواهند خواسته یا ناخواسته با دشمن همراهی بکنند و امنیت و ارامش مردم را به هم بزنند بدون اغماض با آن‌ها برخورد می‌شود.
معاون اول قوه قضاییه گفت: سیستم اطلاعاتی کشور افرادی را که در این فضا به عملیات روانی دشمن کمک می‌کنند ، بایستی شناسایی و در اختیار قوه قضاییه قرار دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز