ششمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۱:۵۸
کد خبر: ۱۰۳۴۲۰۳
ششمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
با هدف بررسی عملکرد حوزه های اداری و مصوبات جلسه قبلی ،ششمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛با هدف بررسی عملکرد حوزه های اداری و مصوبات جلسه قبلی ،ششمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد برگزار شد.
کبری راد سلیمانی رئیس توسعه منابع اداره کل و دبیر شورای معاونین در این نشست ضمن تشکر از تلاش معاونین و مسئولین ستادی در تحقق اهداف اداره کل ،از اجرایی شدن مصوبات حوزه های مختلف اداری خبر و خواستار تلاش در جهت رفع مشکلات حوزه های مختلف اداری شد.
دلباز جو ،معاونت توسعه منابع اداره کل از برنامه ریزی از ایجاد و راه اندازی صندوق رفاه کارکنان و فروشگاه تعاونی ،بررسی استادیوم 15 هزار نفری برای واگذاری به هیات های استانی و پیگیری حسابرسی هیات های استانی خبر داد.
در این نشست معاونین و مسئولین ستادی اداره کل ،گزارش برنامه ها و عملکرد حوزه های مختلف اداری را ارائه که توضیحات لازم توسط مدیر کل داده شد.
نرخنامه اماکن ورزشی و باشگاهها ،برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستانها ،پیگیری وام ازدواج توسط بانکهای عام در استان و شهرستانها ،ارسال تجهیرات ورزشی به کمپ اعتیاد فرشتگان گچساران ،تعامل با صدا و سیمای مرکز استان در خصوص حضور روسای هیات های استانی در برنامه های صدا و سیمای مرکز استان ،بازرسی از اماکن و باشگاههای ورزشی استان از مهمترین گزارشات معاونین و مسئولین ستادی اداره کل بود.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از تلاش کارکنان اداره کل در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری تقدیر و برتشکیل صندوق رفاه و تعاونی کارکنان تاکید کرد.
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان بر نظارت و تسریع در اتمام پروژه های ورزشی تاکید و خواستار ورود بخش خصوصی به ورزش استان با رعایت مسایل فرهنگی ،اجتماعی شد .
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر حفظ آرامش ،نظافت عمومی ،رعایت پروتکل های بهداشتی در مبارزه با بیماری کرونا تاکید و از تلاش های کارکنان در پیشبرد اهداف اداره کل تقدیر کرد.
رئیس شورای معاونین ورزش و جوانان استان خواستار نظارت و بازرسی اماکن ،سالنها و دفاتر ورزشی در پرداخت بدهیهای آب ،برق و گاز شد .
وی بر ایجاد و توسعه زیر ساخت ورزش همگانی و برگزاری جلسه شورای کارکنان در هفته ی جاری تاکید و از تلاش های معاونین و مسئولین ستادی در تشکیل کمیته رفاه و صندوق تعاونی کارکنان و برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستانها تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز