نماز جمعه ضامن دوام و بقای انقلاب اسلامی

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۳۴۳۶۱
نماز جمعه ضامن دوام و بقای انقلاب اسلامی
نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز برگزاری اولین نماز جمعه کشور گفت: نماز جمعه ضامن دوام و بقای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در جلسه گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور ضمن قدردانی از مردم استان به پاس حضور پرشور در نمازهای جمعه در سراسر استان سمنان افزود: جوانان زینت نمازهای جمعه هستند و باید زمینه افزایش حضور هر چه بیشتر جوانان در این آیین عبادی سیاسی فراهم شود.


وی با اشاره به نیمه کاره بودن ساخت مصلی ها در استان سمنان اظهار داشت: مردم و خیرین باید در تکمیل مصلی ها همکاری داشته باشند و دولت نیز در این راه همکاری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن تاکید بر حضور مسئولین در نماز های جمعه سراسر استان گفت: ما تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و برگزاری و یا عدم برگزاری نماز های جمعه با اجازه این ستاد انجام می شود.

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان نیز  در این جلسه گفت: 8 مصلی در سطح استان ایجاد شده که انتظار می رود مجلس جدید ردیف بودجه ای برای تکمیل مصلی ها اختصاص دهد.

پیرچه افزود: تاکنون حدود 45 درصد از ساخت مصلی های سمنان و شاهرود انجام شده و حدود 27 میلیارد تومان نیز برای ساخت مصلی های نماز جمعه در سراسر استان انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز