یکهزار میلیارد ریال اعتبار کمیته امداد سمنان برای ایجاد سه هزار شغل

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۷:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۴۷۶۸
یکهزار میلیارد ریال اعتبار کمیته امداد سمنان برای ایجاد سه هزار شغل
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: امسال برای ایجاد سه هزار و ۴۷۵ فرصت شغلی یکهزار میلیارد ریال اعتبار در نظرگرفته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محسن مسعودیان راد روز یکشنبه به رسانه ها با اشاره به پیش‌بینی سه هزار و ۴۷۵ شغل از سوی کمیته امداد استان سمنان برای امسال، افزود: برای این منظور یکهزار و ۲۸ میلیارد ریال اعتبار لحاظ شد که در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: همایش مجازی «تجلیل از کارآفرینان استان سمنان» به مناسبت روز کارآفرینی و هفته مهارت به صورت همزمان در کمیته امداد استان و ادارات شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اجرایی شدن منویات رهبری در سال جاری، خاطرنشان کرد: یک سوم اشتغال کشور بر عهده کمیته امداد است و محقق کردن این امر و تحقق شعار امسال مبنی بر جهش تولید بیش از پیش پیگیری می شود.

وی از برگزاری همایش برخط و به صورت مجازی «تجلیل از کارآفرینان استان سمنان» به مناسبت روز کارآفرینی و هفته مهارت از طریق ویدئوکنفرانس خبر داد و گفت: الگوبرداری  شهروندان از کارآفرینان از اهداف این همایش است چرا که فعالیت‌های کارآفرینی  در جامعه منجر به افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان، محورهای همایش را تجلیل از کارآفرینان برتر استان ، خیران حوزه اشتغال و عقد تفاهم نامه با اداره کل فنی وحرفه ای سمنان برشمرد و گفت: تقدیر از کارآفرینان نقطه عطفی برای ورود جوانان باانگیزه به عرصه اشتغال خواهد بود.

سال گذشته ۲ هزار و ۶۶۶ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان و کارآفرینان عرصه اشتغال با اعتبار ۷۶۷ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال ایجاد شد.​

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز