مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی خبر داد:

چهار پروژه ورزشی در شهرستان بهمئی در دست احداث می باشد

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۳۴۸۳۵
چهار پروژه ورزشی در شهرستان بهمئی در دست احداث می باشد
بیوکانی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی گفت :چهار پروژه ورزشی در شهرستان بهمئی در دست احداث می باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بیوکانی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی گفت :چهار پروژه ورزشی در شهرستان بهمئی در دست احداث می باشد.
 
عاطفه بیو کانی ،مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با بیان این خبرافزود:این طرحها شامل سالن روستای گچ بلند ،زمین شهرک ولی عصر ،سالن کت و تکمیل استادیوم آزادی لیکک این شهرستان می باشد.
بیوکانی ،مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی در خصوص وضعیت این پروژه ها ادامه داد:کارساخت سالن ورزشی روستای گچ بلند از سال 1397 و در زمینی به مساحت 1300 متر مربع و اعتبار دو میلیارد تومان آغازشد.
 
مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان محل اعتبار این پروژه را هدایای خاص وزارت نفت و 27 صدم ارزش افزوده عنوان و اظهار داشت :پیشرفت فیزیکی از پروژه 70 درصد و در صورت تامین اعتبار لازم انشالله در سال جاری افتتاح خواهد شد.
 
این مقام مسئول در اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی در خصوص زمین شهرک ولی عصر بیان داشت :شروع کار احداث زمین شهرک ولی عصر بهمئی از سال 1397 ، در زمینی به مساحت 1000 متر مربع ،اعتبار 500 میلیون تومان از محل هدایای خاص وزارت نفت می باشد و با پیشرفت فیزیکی 85درصد در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان سال 1399 افتتاح خواهد شد.
 
بیوکانی ،مساحت سالن ورزشی روستای کت را 1400 متر ،اعتبار یک میلیارد تومان از محل هدایای خاص وزارت نفت عنوان و گفت :پیشرفت فیزیکی از پروژه 85درصد می باشد و در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان سال 1399 افتتاح و تحویل اهالی این روستا خواهد شد.
 
عاطفه بیوکانی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی ضمن تشکر از حمایت ها و پیگیرهای علوی مدیر کل ،معاونین و تلاش مجموعه کارکنان دفتر فنی و مهندسی تصریح کرد:تکمیل استادیوم آزادی لیکک در زمینی به مساحت 505 متر مربع ،شامل پیست دوچرخه سواری ،باشگاه رزمی و سوئیت اداری و محوطه سازی می باشد.
 
وی مبلغ قرار داد این پروژه را 685میلیون تومان عنوان و افزود:کار احداث پیست دوچرخه سواری این استادیوم به اتمام رسیده است .کار شروع پروژه از سال 1398 از محل اعتبارات استانی است . ضمن اینکه پروژه محوطه سازی و تکمیل ساختمان اداری در قرار داد بعدی تکمیل خواهد شد.

 

نظر شما