حوزه هنری:

نشست هم اندیشی حوزه هنری و ستاد اقامه نماز برگزار شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۷:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۴۸۴۰
نشست هم اندیشی حوزه هنری و ستاد اقامه نماز برگزار شد
در نشست همکاری مشترک حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد وستاد اقامه نماز استان بر مشارکت در تولیدات هنری با موضوع ترویج فرهنگ نماز تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ نشست همکاری مشترک ستاد اقامه نماز و حوزه هنری استان با محوریت هم افزایی و همکاری مشترک در تولیدات فضای مجازی با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان، رئیس حوزه هنری استان و جمعی از همکاران این دو نهاد در محل حوزه هنری برگزار شد.

شریف اسلامی رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با تشریح برنامه ها و دستاورد های این نهاد گفت: از برنامه ها حوزه هنری استان با توجه به رسالت ذاتی آن یعنی ترویج فرهنگ نماز در سال جاری می توان به برگزاری مسابقه عکس " قدر در خانه"، نمایشگاه عکس مجازی زیارت و نیایش، تولید تئاترعروسکی با موضوع نماز و تولید فیلم اشاره کرد.

وی افزود: برای ترویج فرهنگ نماز می توان در زمینه های مختلف اعم از شعر، فیلم ، داستان، تصویرسازی در بستر فضای مجازی اقدامات موثری را انجام داد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: نسل امروز نسلی است که اکثریت آنها در فضای مجازی حضور دارند و قطعا کارهای تولیدی در این فضا بسیاربهتر دیده می شود که می توان با تولید محتوا در این راستا گامهای خوبی برداشت.

وی با اشاره به اهمیت تولیدات در فضای مجازی اظهار کرد: برای مقابله با انحرافات و اندیشه های ضد دینی در فضای مجازی نیاز به تولیدات هنری دین محور داریم تا بتوان این انحرافات و تاثیرات منفی را خنثی کرد.

اسلامی تصریح کرد: اثرگذاری کارهای نهادهای فرهنگی و هنری در حوزه های مختلف، تابع تاثیر گذاری و تولید محتوای دینی در فضای مجازی خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام قاسمی رئیس ستاد اقامه نماز استان گفت: اهمیت هنر و فرهنگ را به سبب اشتغال در این حوزه در مسئولیت های قبلی به طور جد درک می کنم.

وی افزود: ما با دو رسالت  یعنی کار در حوزه فرهنگ خصوصا فرهنگ جامعه و دیگری ارزش قائل شدن برای هنرمند و اجازه نقش آفرینی برای هنرمند روبرو هستیم.

رئیس ستاد اقامه نمازبا اشاره به هنرمندان استان گفت: بی تفاوتی نسبت به فرهنگ و هنرمند باعث می شود که ایده ها، هنر و احساسات هنرمند جامعه ما ازبین می رود و به بی انگیزه شدن وی می انجامد.

وی افزود: هنرمندان استان ما با بقیه هنرمندان کشور متفاوت است و صداقت، صمیمیت، رفتار این هنرمندان زبان زد است و باید در مسیر رشد و انگیزه دهی به این هنرمندان گام برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز