استاندار چهارمحال و بختیاری:

تست شخصیت شناسی زوجین در استان اجرا خواهد شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۵۳۰۹
تست شخصیت شناسی زوجین در استان اجرا خواهد شد
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انجام تست شخصیت‌شناسی در تحکیم بنیان خانواده برای زوجین موثر بوده و موجب افزایش دوام و پایداری ازدواج می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ اقبال عباسی شامگاه گذشته در ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به اینکه بیکاری عامل اصلی و عمده ازدواج نکردن جوانان نیست، افزود: گرچه بیکاری در تمامی این عوامل موثر است، اما به‌عنوان عامل اصلی به‌شمار نمی‌رود، بلکه مشکلات روانشناختی، نداشتن درک متقابل از یکدیگر و مشکلات شخصیتی در این مسائل در جامعه تاثیرگذار است.

وی با اشاره به آمار بالای طلاق در 4 سال اول زندگی با بیان اینکه مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج در کاهش طلاق بسیار مؤثر است، بیان کرد: اگر افراد از جنبه‌های شخصیتی همدیگر قبل از ازدواج آگاهی پیدا کنند، می‌توان در گام‌های بعدی برای حل مشکلات شخصیتی توسط مشاوران اقدام و از فروپاشی خانواده‌ها در سال‌های ابتدایی ازدواج جلوگیری کرد.

عباسی با بیان اینکه انجام تست شخصیت‌شناسی در تحکیم بنیان خانواده برای زوجین موثر بوده و موجب افزایش دوام و پایداری ازدواج می شود، تصریح کرد: اگر بتوان اعتباری برای انجام این تست اختصاص داد، به نوعی می‌توان از وقوع واقعه طلاق جلوگیری کرد که اجرایی شدن این طرح کمک بزرگی به جوانان می‌کند.

روز گذشته، دومین ستاد ساماندهی امور جوانان این استان با ارائه گزارش عملکرد توسط فرمانداری لردگان و بررسی طرح های دادگستری استان در این حوزه ادامه پیدا کرد.

گفتنی است در ارزیابی سال 1398 وزارت ورزش و جوانان، چهارمحال و بختیاری رتبه برتر ستاد کشور را به دست آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز