مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

۹۵میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۵۳۶۲
۹۵میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت
مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 95میلیارد و692 میلیون ریال به شهرداری ها و دهیاری ها،روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری استان از محل مالیات بر ارزش افزوده کمک شده است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد غفاری اظهار داشت: در این مدت 67 میلیارد ریال به شهرداری ها، 20میلیارد ریال به دهیاری ها،پنج میلیارد و200میلیون ریال به روستاهای بدون دهیاری و سه میلیارد و400میلیون ریال به مناطق عشایری کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شده است . 
وی بیان کرد:این پرداخت ها با هدف توسعه مناطق شهری،روستایی و عشایری به شهرداریها،دهیاری ها وفرمانداری های استان انجام گرفته و تا پایان سال ادامه می یابد . 
کهگیلویه و بویراحمد دارای ?? شهرداری و حدود ??? دهیاری است . 
مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتشار ویروس کرونا و راکد بودن بسیاری از کسب و کارها تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های جدید مانند واحدیابی کسب و کارها و شناسایی ظرفیت مالیات گیری از واحدهای مسکونی اجاره ای از اولویت های امسال برای کسب درآمدهای مالیاتی است .

غفاری افزود: دستگاه های نظارتی، قضایی و انتظامی کهگیلویه وبویراحمد می توانند در زمینه وصول مالیات املاک اجاره ای به امور مالیاتی کمک کنند .

غفاری ابراز داشت:بخشی از املاک اجاره ای استان سالانه مالیات پرداخت می کند . 
وی تصریح کرد: طبق قانون ماده 53قانون مالیات های مستقیم25 درصد از درآمد املاک اجاره ای برای استهلاک ساختمان و تعهدات مالک مشمول مالیات نمی شود .

غفاری گفت که طبق ماده 131 قانون مالیات های مستقیم کرایه املاک اجاره از یک تا500میلیون ریال 15درصد و از500 تا یک میلیارد ریال20 درصد و بیش ازاین میزان 25 درصد مشمول مالیات می شوند .  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز