در ستاد استانی ساماندهی امور جوانان گفته شد:

تاسیس مراکز خیرین ازدواج در هر شهرستان تا پایان سالجاری

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۸:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۵۷۸۷
عزیزی بیان کرد: مجمع خیرین ازدواج در مرکز استان به زودی راه اندازی می شود و تا پایان سال جاری با هماهنگی با فرمانداران، در تمامی مراکز شهرستان های استان مراکز خیریه ازدواج شکل خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان جنوبی به ریاست ناصر خوش خبر معاون سیاسی استاندار و به دبیری حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در سالن شهید ماژانی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد..

عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان گفت:موضوع ازدواج فرابخشی است و تمامی دستگاه هایی که به نوعی در حوزه ماموریت های کاری خود در حوزه جوانان نقش دارند می بایست با یک برنامه ریزی مدون و یکپارچه، با تمرکز بر ظرفیت ها فضایی را ایجاد کنند که جوانان ما ازدواجی آسان، به هنگام و آگاهانه را رقم بزنند. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به مصوبات هفتاد و پنجمین جلسه ستاد ملی امور جوانان کشور تصریح کرد: آنچه که از دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان انتظار می‌رود، وظایف متناظر به ماموریت‌های ذاتی دستگاه اجرایی در مباحث جوانان و گزارش آن به دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان است.

عزیزی خاطرنشان کرد: در حوزه ازدواج چهار راهبرد اصلی فرهنگ سازی، ساختار سازی،تسهیل سازی ازدواج جوانان، توسعه نهادهای مدنی فعال در حوزه جوانان مد نظر است که فرهنگ سازی از مهم‌ترین آنها است که دستگاه‌های متولی، در حوزه تبلیغ،اطلاع رسانی و تولید محتوا هایی که به نوعی بتوان زمینه را برای ازدواج جوانان فراهم کند را تولید و ارائه کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین در امر ازدواج جوانان اضافه کرد: مجمع خیرین ازدواج در مرکز استان به زودی راه اندازی می شود و تا پایان سال جاری با هماهنگی با فرمانداران، در تمامی مراکز شهرستان های استان مراکز خیریه ازدواج شکل خواهد گرفت تا بتوانیم از ظرفیت و توان بالای خیرین بخشی از دغدغه های جوانان در آستانه ازدواج را مرتفع کنیم. عزیزی با توجه به اهمیت ازدواج به موقع و آگاهانه اضافه کرد: ما باید با تمرکز در دو حوزه توانمند سازی و ترویج فرهنگ مشاوره صحیح در جامعه، منطبق بر ارتقاء و اصلاح نگرش و باورهای جوانان در موضوع ازدواج و تثبیت ساختارهای مردمی در این حوزه تمرکز کنیم تا بتوانیم با شرایط کنونی حاکم بر جامعه در امر ازدواج جوانان عملکرد موفقی را رقم بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز