معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان:

نیازمند ترویج فرهنگ کار در جامعه هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۵۸۹۲
نیازمند ترویج فرهنگ کار در جامعه هستیم
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: اصول فرهنگ کار باهدف ایجاد اشتغال پایدار و استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی در جامعه نیازمند توجه و ترویج است.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فاطمه منصوری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان افزود: زیرساخت‌های خوبی برای اجرای طرح‌های مهارت آموزی و آموزش باهدف ایجاد اشتغال پایدار در استان سمنان وجود دارد که باید از این منابع نهایت بهره را برد.
وی خاطر نشان کرد: بهره‌وری و استفاده بهینه از نیروی انسانی مورد توجه مسئولان حوزه اشتغال باشد و با اجرای طرح های آموزشی و پیش از آن فرهنگ سازی در محیط خانواده باید به سمت این موضوع مهم گام برداشت.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان ادامه داد: نیازمند بازنگری در تفکر و انتظارات از شغل در جامعه می باشیم و با این راهبرد جای ابزار و هدف عوض نخواهد شد و با توانمند سازی نیروی کار از بُعد تخصصی و فرهنگی شاهد افزایش بهره وری و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.
وی همچنین از تلاش‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که در سال های گذشته برای ایجاد فرصت های شغلی جدید و رفع مشکلات کارگران استان در تلاش بوده است، قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، در این دیدار در رابطه با عملکرد اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان در راستای اجرای برنامه های تحول نظام اداری از جمله بهره گیری از دولت الکترونیک در ارائه خدمات و منشور حقوق شهروندی، توضیحاتی از سوی غنیان مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ارائه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز