فرماندار اراک عنوان کرد؛

افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند مجازات شوند

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۷:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۵۹۶۸
فرماندار اراک گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و همه گیری دوباره آن و احتمال کمبود تخت های بیمارستانی در اراک، به منظور جلوگیری از ازدحام بیمار و البته قطع زنجیره انتقال، با افرادیکه بهداشت را رعایت نمی کنند، برخورد و برای آنها مجازات هایی تعیین شده است.

به گزارش برنا از اراک ، حسین بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از نظر پزشکی نشاط و نداشتن استرس می تواند به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک کند، اگر در افزایش نشاط اجتماعی توقیفی حاصل شود می توان بیماری ها بویژه بیماری های ویروسی را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: ۱۰۲ سال پیش آنفلوآنزای اسپانیایی در جهان شایع شد و ۵۰ میلیون نفر جان خود را از دست دادند، در همان زمان قوانین سختگیرانه و زدن ماسک اجباری شد و برای نزدن آن نیز جریمه در نظر گرفتند امروز هم باید برای افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند مجازات تعیین شود چراکه استفاده از ماسک می تواند جامعه را مصون کند.

فرماندار اراک همچنین تاکید کرد: با توجه به شرایط پیش آمده، فرهنگ و سبک زندگی ما بر مبنای پروتکل های بهداشتی پیش خواهد رفت که در راس این پروتکل های بهداشتی ماسک زدن است و قطعا این چنین می توان با شیوع کرونا مقابله کرد. پیشگیری برای ما از هر چیزی مهم تر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز