مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با برنا عنوان کرد؛

دفاع مقدس باعث تقویت و استمرار ارزش‌های اسلامی و قرآنی شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۶۰۲۳
دفاع مقدس باعث تقویت و استمرار ارزش‌های اسلامی و قرآنی شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: انتقال از خودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس به نسل جوان از مهم ترین وظایف ما است.

به گزارش برنا از اراک ،  عابد حقدادی در اولین جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با بیان اینکه دفاع مقدس به ملت ما اعتماد به نفس و امید داد، اظهار داشت: دفاع مقدس باعث تقویت و استمرار ارزش‌های اسلامی و قرآنی شد، بر این اساس همواره مدیون دفاع مقدس و شهدا و مدافعان اسلام و اهل بیت(ع) از ابتدا تاکنون هستیم.

وی افزود: تدوین نقش ادارات در دفاع مقدس بی‌بدیل‌ترین گام در تدوین تاریخ کشور می‌باشد و این امر در پاسداشت شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است؛ جمع‌آوری خاطرات و اسناد دوران دفاع مقدس کارکنان و جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان مرکزی در قالب یک کتاب به عنوان سند افتخار برای آیندگان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان انقلابی نسل گذشته را باید به نسل جوان معرفی کنیم، تصریح کرد: برگزاری جلسات نهضت خاطره‌گویی با حضور پیشکسوتان ورزشی به‌صورت فراگیر در اماکن ورزشی و خانه‌های جوان باعث ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در بین جوانان خواهد شد.

حقدادی خاطرنشان کرد: همین خاطرات رزمندگان و ایثارگران جامعه ورزشی که در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند، ناگفته‌ها و خاطرات زیادی از دوران جبهه و جنگ در خود دارند که باید مستندسازی و به نسل‌های جوان منتقل شود.

وی با بیان اینکه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید تکریم و سرکشی از خانواده‌های شهدا در جامعه ترویج و فرهنگ‌سازی شود، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره کل می‌تواند روحیه ایثار و ازخودگذشتگی را به‌عنوان یک ضرورت در جامعه ترویج دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان گفت امیدوارم با برنامه‌ریزی منسجم و تلاش همه‌جانبه بتوانیم برنامه‌های شاخصی در این حوزه به سرانجام رسانیم و معاونین و مسئولین اداره کل می‌بایست در این راه با هم‌افزایی و دقت نظر از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز