توقیف ۱۴۵ خودرو در یاسوج در راستای اجرای مرحله دوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۷:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۶۰۵۷
توقیف ۱۴۵ خودرو در یاسوج در راستای اجرای مرحله دوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی
سید علی ملک حسینی در حاشیه اجرای مرحله دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: پس از اجرای مرحله اول این طرح که برخورد با خودرو سواران و افراد ماجراجو در ساعت میانی و پایانی شب در سطح شهر بود ، طی این اقدامات که با حضور مقتدرانه پلیس راهور و نیروی تلاشگر انتظامی انجام شد، تعداد 145 خودرو توقیف و پس از انتقال به پارکینگ ، ضمن اعمال جرایم، برای برخی از مالکین آنها پرونده کیفری تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید علی ملک حسینی  در حاشیه اجرای مرحله دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت:  پس از اجرای مرحله اول این طرح که برخورد با خودرو سواران و افراد ماجراجو در ساعت میانی و پایانی شب در سطح شهر بود ، طی این اقدامات که با حضور مقتدرانه پلیس راهور و نیروی تلاشگر انتظامی انجام شد، تعداد 145 خودرو توقیف و پس از انتقال به پارکینگ ، ضمن اعمال جرایم، برای برخی از مالکین آنها پرونده کیفری تشکیل شد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله ی دوم این طرح بیان کرد: در این مرحله وضعیت نابسامان کافی شاپ ها و قلیان خانه های سطح شهر، مورد بازرسی قرار گرفتند.

ملک حسینی در ادامه افزود: در این بازرسی،  تعزیرات حکومتی، نمایندگان شبکه بهداشت و اتاق اصناف حضور داشتند و نسبت به پلمپ تعداد زیادی از این مراکز اقدام و برای برخی نیز پرونده قضایی تشکیل شده است.

دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه برخورد قاطع در انتظار مخلین نظم و امنیت شهروندان و کسانی که به حقوق شهروندی دیگران تجاوز می کنند، خواهد بود، تصریح کرد: حقوق شهروندی صرفاً، حقوق متهمین و مجرمین نیست، بلکه مردم عادی و حتی عابران پیاده و شهروندان نیز، از حقوق شهروندی برخوردارند.

 ملک حسینی  ضمن تذکر به هنجار شکنان  از برگزاری مرحله سوم این طرح خبر داد و اظهار کرد: این افراد بدانند، دادستانی در مرکز استان و سایر شهرستان ها به سراغ افرادی خواهد رفت که  به درگیری، حمل سلاح گرم و دیگر افرادی که موجبات سلب آسایش و امنیت مردم می شوند، اقدام می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز