معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان:

برگزاری ۱۵ ویژه برنامه دهه «ولایت و امامت» در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۷۲۸۰
برگزاری ۱۵ ویژه برنامه دهه «ولایت و امامت» در کهگیلویه و بویراحمد
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به مناسبت دهه «امامت و ولایت» از طرف اوقاف و امور خیریه در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ ویژه برنامه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حجت الاسلام قاسم مومنی شاد

گفت: با توجه به شرایط ویژه کرونایی امسال، برنامه های دهه ولایت در دو بخش فرهنگی و اجتماعی اجرایی می شوند.


وی یادآور شد: اداره های اوقاف در شهرستان‌ ها و هیئت ‌امنای بقاع متبرکه تلاش می کنند با اهتمام ویژه نسبت به اجرای نکات این ابلاغیه با رعایت کامل مسائل بهداشتی و فاصله ‌گذاری اجتماعی برنامه ها را برگزار کنند.
 
 مومنی شاد غبار روبی بقاع متبرکه در روز نخست دهه امامت و ولایت، سرکشی از خانواده های سادات شهید در جوار بقاع متبرکه و تجلیل از آنها، عیادت از بیماران سید در بیمارستان و آذین بندی و فضاسازی بقاع متبرکه را از برنامه های این دهه عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اجرای تبلیغات محیطی پیرامون بقاع متبرکه و آذین بندی صحن ها، تبلیغات شهری و نصب بنرهای دهه ولایت در سطح شهر، نورافشانی در شب عید غدیر با همکاری نهادها با رعایت اصول ایمنی و راه اندازی کاروان شادی با نام «شمیم ولایت» در دهه ولایت شب و روز عید سعید غدیر خم از مهم ترین برنامه ‌های اجرایی در این دهه است.

وی راه ‌اندازی کاروان «شمیم ولایت» در شب و روز عید سعید غدیر خم را از مهم ترین این برنامه ها دانست و گفت: این کاروان ها در جوار بقاع متبرکه و مجتمع های مسکونی برنامه های خود را برای مردم اجرا می کنند.

مومنی شاد توزیع تبرک های علوی شامل بسته های غذایی از محل موقوفات و مشارکت های خیرین، ایجاد ۱۲ کانال در فضای مجازی و حضور پنج مبلغ متخصص در این فضا، برگزاری جشن عید غدیر در فضای باز امامزادگان با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری دعای عرفه به صورت ویژه در امامزاده مختار و امامزاده عبدالله (علیهما السلام) در فضای باز با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی از دیگر برنامه های این دهه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز