مدیر داخلی بیمارستان شهید جلیل یاسوج معرفی شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۷۳۶۹
مدیر داخلی بیمارستان شهید جلیل یاسوج معرفی شد
با حکم سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل یاسوج دکتر قاسمی سرپرست مدیر داخلی این مرکز درمانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛طی حکمی از سوی دکتر سعید جاودان سیرت،حمید قاسمی به سمت مدیر داخلی بیمارستان شهید جلیل یاسوج منصوب شد.

از سوابق دکتر قاسمی می توان به انتخاب وی به عنوان پزشک نمونه استانی در سال ۹۵ و ۹۸،چهار سال پزشک مقیم بخش مراقبت های ویژه، مسئول پزشکان بیمارستان بمدت دوسال، رئیس اورژانس بیمارستان شهید جلیل از زمان تاسیس،مشاور ارشد رئیس بیمارستان و مدیریت راهبردی کرونا در این مرکز درمانی اشاره کرد.

لازم به ذکر است مراسم معارفه مدیریت داخلی بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور جمعی از پرسنل درمانی و اداری این بیمارستان و مدیران دانشگاهی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

در حاشیه ی این مراسم دکتر جاودان سیرت در زمینه مطالبات پرسنلی و پرداخت پاداش کرونا مطالبی به شرح ذیل بیان داشت.
وی ضمن تشکر از دکتر یزدانپناه به جهت نگاه ویژه به بیمارستان معین کرونا گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه ی هر سازمان و قطعا توجه به نیازها و مطالبات انها از اولویت های ماست و در همین راستا با توجه به شرایط ویژه کنونی بخشی از مطالبات پرسنلی پرداخت و بخش دیگر در صورت تأمین مالی از طرف دانشگاه قطعا پرداخت خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز