رئیس اداره ورزش و جوانان چرام خبر داد:

پنج پروژه ورزشی در شهرستان در دست احداث ،تعمیر و تجهیز می باشد

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۷۶۲۷
پنج پروژه ورزشی در شهرستان در دست احداث ،تعمیر و تجهیز می باشد
محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام گفت :پنج پروژه ورزشی در شهرستان چرام در دست احداث ،تعمیر و تجهیز است.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام گفت :پنج پروژه ورزشی در شهرستان چرام در دست احداث ،تعمیر و تجهیز است.
رحمت الله محمدی ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام با بیان این خبر اظهار داشت:هفت پروژه ورزشی توسط دفتر فنی و مهندسی اداره کل در این شهرستان در دست احداث ،تعمیر و تکمیل است .
 
محمدی ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام ضمن تشکر از حمایت ها و پیگیری های علوی مدیر کل و تلاشهای مجموعه کارکنان دفتر فنی و مهندسی اداره کل در خصوص این پروژه بیان داشت:
تکمیل استادیوم ورزشی چرام ،تعمیر ،تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی شهرستان ،احداث خانه جوان چرام و احداث دو باب چمن مصنوعی در روستای دم دره و سرفاریاب مهمترین پروژه های در دست اقدام است.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام محل اعتبارات این هفت پروژه را استانی و 27 صدم ارزش افزوده عنوان و تصریح کرد:با تکمیل و افتتاح این پروژه ها سرانه فضای ورزشی این شهرستان ارتقاء خواهد یافت.
 
محمدی ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از فعالیت 25 هیات ورزشی در بخش آقایان و 15 هیات فعال در بخش بانوان خبر و تصریح کرد:هیات های فوتبال ،همگانی و والیبال در بخش آقایان و ژیمناستیک ،ووشو و بدمینتون در بخش بانوان از فعال ترین های هیات های ورزشی شهرستان چرام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز