رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا خبر داد:

سه پروژه ورزشی در این شهرستان در دست احداث ،تعمیر و تجهیز می باشد

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۷۶۳۱
سه پروژه ورزشی در این شهرستان در دست احداث ،تعمیر و تجهیز می باشد
نظری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا از احداث ،تعمیر و تجهیز سه پروژه ورزشی در شهرستان دنا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه بویراحمد؛ نظری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا از احداث ،تعمیر و تجهیزسه پروژه ورزشی در شهرستان دنا خبر داد.
 
مهدی نظری ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا با بیان این خبر گفت:سه پروژه ورزشی در شهرستان دنا در دست ساخت ،تجهیز و تکمیل است.
 
نظری ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا این پروژه را ،استخر شنای پاتاوه ،سالن دلی بهرام بیگی ،تعمیر ،تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی شهرستان عنوان و از تلاش و حمایت های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان تقدیر کرد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا در خصوص این شش پروژه تصریح کرد:استخر شنای پاتاوه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان از مصوبات سال 1398 ،60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است. سالن دلی بهرام بیگی با اعتبار 350میلیون تومان و با پیشرفت فیزیکی 75درصد در دست ساخت است وبرای تکمیل این پروژه به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 
نظری رئیس اداره ورزش و جوانان دنا از تکمیل 100 درصدی پروژه خانه جوان این شهرستان خبر و اظهار داشت:این پروژه از محل اعتبارات 27صدم ارزش افزوده تکیمل و انشالله در اسرع وقت افتتاح خواهد شد .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا از حضور 25 هیات فعال ورزشی در این شهرستان خبر و بیان داشت :از مجموع 25 هیات فعال ،10 هیات در بخش بانوان فعال است .
 
این مقام مسئول در اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا تصریح کرد:هیات های کبدی ،فوتبال و کشتی در بخش آقایان و بسکتبال ،اسکیت ،ژیمناستیک و بدمینتون از فعال ترین هیات های بخش بانوان در شهرستان دنا است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز