اشتغالزایی پایدار با توسعه فرآوری مواد معدنی استان سمنان

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۷۶۵۲
اشتغالزایی پایدار با توسعه فرآوری مواد معدنی استان سمنان
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه فرآوری واحدهای معدنی رویکرد اشتغالزایی استان است، گفت: توسعه بخش صنعت در کنار فرآوری معدنی با خلق منابع آبی جدید حاصل می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علی تشنه دل در نشست حفاظت از منابع آبی استان سمنان با بیان اینکه فرآوری واحدهای معدنی و توسعه بخش صنعت از رویکردهای موثر برای ایجاد اشتغال پایدار در استان است که این امر با خلق منابع آبی جدید حاصل می شود، بیان کرد: در این زمینه برنامه های ویژه ای اندیشیده شده است.

وی افزود: رونق بخش معدن و صنعت استان سمنان با رفع چالش کم آبی دوچندان می شود و برای توسعه اقتصادی منطقه راهی جز تامین آب پایدار نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن بیان اینکه توسعه اقتصادی استان با تامین آب، مطلبی به حق است، ابراز کرد: باید به دنبال خلق منابع آبی جدید باشیم.

تشنه دل با بیان اینکه تنها نمی توان گفت صرفه جویی در بخش صنعت می تواند خشکسالی در استان سمنان را کاهش دهد، تاکید کرد: از این بابت است که معتقد هستیم خلق منابع جدید می تواند موثرتر باشد از سوی دیگر باید توجه داشت که سهم صنعت از آب استان بسیار اندک است.

وی افزود: سهم صنعت و معدن از تعداد طرح های عمرانی برای انتقال آب از سایر حوزه ها به استان سمنان ۱.۵ میلیون مترمکعب است که در برابر کشاورزی و حتی شرب، رقمی محسوب نمی شود.

  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز