۱۲.۵ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۹:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۸۰۶۴
۱۲.۵ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲.۵ هکتار زمین در قالب۳۲ قرارداد در شهرک‌های صنعتی این استان به سرمایه گذاران واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید هاشم موسوی اظهار داشت:بیشترین میزان زمین واگذار شده امسال در کهگیلویه و بویراحمد به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی شهرستان های بویراحمد،گچساران و باشت انجام شده است.

تاکنون حدود ۲۰۰ هکتار زمین در قالب ۹۰۰ قرارداد در شهرک‌های صنعتی این استان به سرمایه گذاران واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد مساحت زمین های شهرک های صنعتی این استان را یکهزار و ۵۴۱ هکتار برآورد کرد.

موسوی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد ۲۱ شهرک صنعتی مصوب و ۱۳ شهرک صنعتی در حال فعالیت دارد.

وی بیان کرد: شهرک های صنعتی استان با امکانات مناسب آب، برق، گاز و خطوط تلفن و اینترنت آماده استقبال از سرمایه گذاران است.
موسوی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده امسال قرار است ۲۵ واحد تولیدی وصنعتی راکد در کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید برگردد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید افزود: این طرح ها با پرداخت تسهیلات بانکی و رفع موانع به چرخه تولید برمی گردد.

موسوی تاکید کرد:بیش از ۳۲۰ واحد تولید با اشتغالزایی پنج هزار نفر در شهرک های صنعتی استان وجود دارد.

موسوی با اشاره به فعالیت کلینیک عارضه یابی در استان یکی از راهبردهای مهم استان به تولید واقعی رساندن واحدهای صنعتی است که زیر ظرفیت تولید محصول تولید می کنند.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز