واژگونی پژو درمحور میامی - سبزوار یک کشته و پنج مجروح داشت

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۸۲۰۵
واژگونی پژو درمحور میامی - سبزوار یک کشته و پنج مجروح داشت
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی خودروی سواری پژو ۲۰۶ در محور میامی - سبزوار ، یک کشته و پنج مجروح برجا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ ناصر سلمانپور روز یکشنبه افزود : در این حادثه که ساعت هفت صبح در محدوده کاروانسرای صدرآباد میامی روی داد، یک جوان ۲۵ ساله سر صحنه جان داد.

وی ادامه داد : پنج مصدوم این حادثه هم پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس عباس آباد و میاندشت با اورژانس هوایی شاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.

سلمانپور تصریح کرد: یک نوزاد ۱۸ ماهه و ۲ مصدوم حادثه وضعیت مناسبی ندارند.

وی با بیان اینکه استراحت در سفرهای طولانی برای رانندگان ضرورت دارد اظهار داشت : در مسافرت ها باید دقت لازم در رانندگی صورت پذیرد تا حوادث و آمار مصدومان و کشته ها کاهش یابد و شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

یکنواخت بودن راه ها، نبود امکانات کافی برای استراحت رانندگان و نیز ایمن نبودن برخی از محورهای مواصلاتی شهرستان های شاهرود ومیامی باعث حوادث رانندگی به ویژه انحراف از راه و واژگونی خودروها می شود.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۵۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

سالانه دست کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

 

نظر شما