استاندار آذربایجان شرقی:

تخلف و کارشکنی پیمانکار دلیل عدم تکمیل پروژه مسکن مهر سما اندیشه

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۷:۵۵:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۹۸۰۱
تخلف و کارشکنی پیمانکار دلیل عدم تکمیل پروژه مسکن مهر سما اندیشه
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در استان، گفت: دستگاه‌های مسئول نهایت همکاری لازم را برای تحقق این موضوع داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای مسکن استان با موضوع بررسی مشکلات پروژه 196 واحدی مسکن مهر سما اندیشه، گفت: تکمیل این پروژه و سایر پروژه‌های مربوط به طرح مسکن مهر از اولویت‌های استان است که باید دستگاه‌های مسئول با جدیت هرچه بیشتر به آن توجه کنند.

 

وی با انتقاد از تأخیر در تکمیل این پروژه، گفت: این پروژه از سال 83 آغاز شده و متاسفانه بنابه دلایل مختلف از جمله تخلف و کارشکنی پیمانکار در زمان مقرر به متقاضیان، تحویل داده نشده است.

 

پورمحمدی خواستار اقدام قضایی علیه پیمانکار سابق این پروژه توسط دادستانی و اداره کل راه و شهرسازی استان شد و گفت: ترک تشریفات برای انتخاب پیمانکار جدید و افزایش میزان تسهیلات اعطایی به متقاضیان، یکی از راهکارهای شورای مسکن استان برای آغاز مجدد عملیات اجرایی و تکمیل این پروژه 196 واحدی است.

 

استاندار آذربایجان شرقی از صاحبان قراردادهای مسکن مهر سما نیز خواست به تعهدات خود عمل کرده و همکاری‌های لازم با اداره کل راه و شهرسازی و بانک مسکن را انجام دهند.

 

دادستان تبریز هم در این جلسه از اهتمام جدی دستگاه قضایی استان برای رفع مشکل این پروژه مسکونی خبر داد و گفت: تمامی طرف‌های قرارداد، باید به تعهدات خود عمل کنند.

 

بابک محبوب علیلو درخصوص تخلفات پیمانکار سابق این پروژه نیز گفت: آماده پیگیری قضایی موضوع و برخورد با مقصران تاخیر در تکمیل این پروژه، پس از طی فرآیندهای قانونی هستیم.

 

نمایندگان صاحبان قراردادهای مسکن سما مهر نیز در این جلسه به بیان مشکلات و درخواست های خود از استاندار آذربایجان شرقی پرداختند.

 

 

 

نظر شما