معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۲۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد استان احیا می شوند/ شهرک های صنعتی استان توسعه می یابد

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۴۳۶۲۲
۲۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد استان احیا می شوند/ شهرک های صنعتی استان توسعه می یابد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: زیر ساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی استان توسعه می یابد.

نشست شورای هم خانواده صمت استان به ریاست معاون اقتصادی استاندار برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سیدحشمت الله صمیمی دوست در این نشست، عنوان کرد: وزیر صمت در ابلاغیه ای به مدیرکل صمت خواستار برگزاری این شورا در استان شد.

وی تاکید کرد: بنا بر اهمیت این موضوع امروز در این نشست حضور داریم.

صمیمی گفت: مقرر شد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی موظف شد مشکلات زیرساختی شهرک را بررسی کرده و باتوجه به اینکه امسال سال جهش تولید است می طلبد زیر ساخت ها تامین و اگر شهرکی مشکل دارد نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شود.

وی افزود: به ویژه واحدهایی که سالیان متمادی راکد هستند و صاحبان این واحدها وضعیت آنها را تعیین تکلیف نمی کنند؛شهرک های صنعتی باید پیگیر وضعیت این واحدها باشد.

صمیمی تاکید کرد: در حقیقت اگر سرمایه گذاران قبلی قصد ادامه فعالیت یا سرمایه گذاری ندارند براساس قوانین موجود شرکت شهرک های صنعتی اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهم ترین مباحث مورد بررسی قرار گرفته بحث احیای واحدهای راکد استان بود، خاطرنشان کرد: سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی در سال جاری هدفگذاری نمودند که ۲۵ واحد راکد را احیا کنند.

معاون استاندار خواستار طرح هفتگی مشکلات  ۵ واحد در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از سوی سازمان صمت شد و افزود: به صورت هفتگی مشکلات این واحد بررسی و جهت رفع آنها اقدام می شود.

صمیمی با اشاره به اینکه بعضی شهرستان ها فاقد شهرک و نواحی صنعتی هستند، عنوان کرد:

شرکت شهرک های صنعتی موظف است وضعیت شهرستان هایی ک فاقد ناحیه و شهرک های صنعتی است را در دستور کار قرار دهد.

وی اظهار داشت: مقرر شد در مناطقی که دارای مشکل هستند، شرکت شهرک ‌های صنعتی با منابع طبیعی یا سایر دستگاه های اجرایی موانع و مشکلات را عنوان و بررسی کرده و موارد را در کارگروه تسهیل جهت تصمیم گیری در این خصوص ارائه دهد.

صمیمی تاکید کرد: باتوجه به اینکه بخش مهمی از استان در حقیقت در حوزه شورای هم خانواده صنعت معدن و تجارت قرار دارد مقرر شد که این شورا مسائل را به صورت مستمر و با جدیت بیشتری پیگیری کند تا شاهد توسعه اقتصادی در سطح استان باشیم.

معاون استاندار گفت: مقرر شد این جلسات به صورت مستمر برگزار و خروجی آنها پیگیری شود.

صمیمی با تاکید بر اینکه  شورای هم خانواده شما استان مورد حمایت ما قرار دارد، افزود: هدف اصلی از تشکیل این شورا ایجاد همدلی و همزایی در بخش توسعه صنعت استان است.

 گفتنی است مدیرکل صمت استان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، رئیس اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، شرکت غله، شرکت نمایشگاه های دائمی استان، بانک توسعه صادرات و بانک صنعت و معدن استان اعضای این شورا را تشکیل می دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز