تقدیر نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش های موثر پلیس در مبارزه با کرونا /اطاعت پذیری از ولی فقیه ، هوشیاری و بصیرت گرایی از خصوصیات بارز پلیس

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۴۳۷۷۶
تقدیر نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش های موثر پلیس در مبارزه با کرونا /اطاعت پذیری از ولی فقیه ، هوشیاری و بصیرت گرایی از خصوصیات بارز پلیس
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج از تلاش، خدمات و مجاهدت های ماموران نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت عمومی و همراهی موثر در مبارزه با کرونا تقدیرکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛حجت الاسلام و المسلمین " سید نصیر حسینی" با حضور درجمع کارکنان ستاد انتظامی استان ، امنیت را یکی از مولفه‌های زندگی انسان عنوان و تصریح کرد: آسایش و آرامش حاکم در جامعه مرهون رشادت و تلاش‌های مخلصانه فرزندان این مرز و بوم است که در راه حفظ نظم و آرامش لباس سبز خدمت و ایثار بر تن کرده‌اند.

وی افزود: نیروی انتظامی همیشه آماده و حاضر در کلیه صحنه‌ها بوده و الحمدلله کارنامه درخشانی دارد.

حسینی ادامه داد: افرادی که بصیرتشان قوی است دشمن را در هر قیافه ای می‌شناسند و از بوی سخن دشمن و رنگ وقیافه به نقشه او پی می‌برند که علت آن داشتن بصیرت است اما اگر بصیرت نباشد فرد نمی‌تواند بین دوست و دشمن فرق بگذارد که این مصیبتی بزرگ است.

وی با بیان اینکه افتخارات و اقدامات خوب نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: ما به مسئولان ناجا در اقصی نقاط کشور افتخار کرده، زیرا هوشیاری، بصیرت گرایی و اطاعت پذیری از ولی فقیه از خصوصیات بارز پلیس است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج با تاکید بر اینکه مردم نیروی انتظامی را دوست دارند، خاطرنشان کرد: پلیس یک نیروی فرهنگی و اجتماعی است، چرا که همیشه در کنار مردم ولایتمدار بوده و در رفع مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

حجت الاسلام و المسلمین " سید نصیر حسینی" در ادامه از تلاش، خدمات و مجاهدت های ماموران نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و همکاری و تعامل بسیار مناسب و مطلوب با نهادها و دستگاه های بهداشت و سلامت جامعه در اجرای برنامه های پیشگیرانه در مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از سرعت عمل و اقتدار پلیس این استان در دستگیری عاملان نزاع میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج خاطرنشان کرد : با توجه به شرارت ، درگیری این اراذل و اوباش های سابقه دار که کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شد و بازخورد بسیار بدی در اذهان عمومی پیدا کرد که از اقدام به موقع و قاطعانه پلیس استان در دستگیری آنها قدردانی می کنم و از دستگاه قضائی می خواهم که با چنین افرادی به شدت برخورد کند.

وی با بیان این که مردم نیازمند خدمت و محبت هستند، رضایت خود از برنامه ها و فعالیت های نیروی انتظامی را ابراز و دوام توفیقات پلیس در مسیر برقراری نظم و امنیت را از درگاه الهی مسئلت کرد.

حسینی در پایان سخنان خود با تاکید بر جلوگیری از برخوردهای تعصبی و اعمال نظر های شخصی در انجام ماموریت ها که باعث تضعیف کارکنان ناجا می شود،تصریح کرد: رعایت قانون و قانونگرایی موجب محبوبیت و اقتدار کارکنان نیروی انتظامی می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز