افتتاح ۱۸۱ طرح جهادکشاورزی سمنان در هفته دولت با ایجاد ۱۴۲۳ شغل

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۷۴۹۴
افتتاح ۱۸۱ طرح جهادکشاورزی سمنان در هفته دولت با ایجاد ۱۴۲۳ شغل
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۱۸۱ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود که برای یکهزار و ۴۲۳ نفر اشتغال به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سید حسن میرعماد روز شنبه به رسانه ها بیان کرد: بیش از یکهزار و ۱۸۳ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال برای ۱۸۱ طرح افتتاحی جهادکشاورزی استان سمنان در هفته دولت امسال هزینه شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای یکهزار و ۴۲۳ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

میرعماد با اشاره به اینکه این ۱۸۱ طرح در همه شهرستان‌های استان سمنان آماده بهره‌برداری شده است افزود: سه هزار و ۳۵ خانوار استان سمنان با افتتاح این طرح‌ها از تسهیلات و منافع افتتاح آن بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۰ طرح از ۱۸۱ طرح افتتاحی به مناسبت هفته دولت امسال در بخش عمرانی است که با صرف ۶۳۱ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال آماده افتتاح شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این طرح‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی، منابع طبیعی و امور عشایری استان سمنان آماده افتتاح است افزود: ۱۱۰ طرح در حوزه آب و خاک افتتاح می شود بیش از ۳۷۹ میلیارد ریال برای بهره‌برداری از آن صرف شد.

به گفته وی، ۲۲ طرح عمرانی در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری با صرف بیش از ۲۳۵ میلیارد ریال و ۱۸ طرح نیز در بخش عشایری با بیش از ۱۶ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح در هفته دولت آماده بهره برداری شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۱ طرح تولیدی بخش کشاورزی در استان برای هفته دولت آماده بهره برداری است افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح ها ۵۵۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال اعتبار از محل تسهیلات بانکی و آورده شخصی سرمایه‌گذاران هزینه شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: از این تعداد ۱۲  طرح در حوزه تولیدات گیاهی، ۱۷ طرح در بخش تولیدات دامی، و ۳ طرح در بخش صنایع تبدیلی است که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بخش های مختلف جهادکشاورزی استان سمنان ۴۵ هزار بهره بردار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز