جلسه کارگروه برنامه های ایام محرم ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۸:۴۷:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۷۹۹۱
جلسه کارگروه برنامه های ایام محرم ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
جلسه کارگروه برنامه های ایام محرم ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛جلسه کارگروه برنامه های ایام محرم ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

در این نشست که با حضور علوی مدیر کل ،معاونین و مسئولین ستادی و کارشناسان حوزه های مختلف اداره کل برگزار شد در خصوص نحوه برگزاری برنامه های این ایام تبادل نظر شد .

شاکری معاونت فرهنگی وامور جوانان اداره کل از برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعیت فرهنگ عاشورا ،توزیع بنر و چاب بروشور با موضوع محرم ،فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین (ع) و مشارکت سمن ها و دبیرهای سازمان های مردم نهاد در برپایی و اجرای این برنامه ها خبر داد.

گودرزی ،معاونت توسعه ورزش اداره کل از برگزاری نشست با روسا و نایب رئیسا ن هیات های استانی در برگزاری و مشارکت در اجرای برنامه های ایام محرم با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل ها خبر داد.

دلبازجو ،معاونت توسعه منابع اداره کل بر عدم استفاده از مکانهای سرپوشیده در برگزاری مراسمات ایام محرم تاکید و از استفاده استادیوم تختی یاسوج برای برگزاری مراسم سینه زنی توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

افتخار مسئول اقامه نماز اداره کل بر الگو پذیری جوانان از فرهنگ عاشورا و الهام گیری از فضای معنوی این ایام خبر و بیان داشت:طبق پروتکل های وزارت بهداشت مراسمات ایام محرم در فضای باز با رعایت فاصله اجتماعی و با استفاده از ماسک امکان پذیر است و توزیع نذورات ممنوع است.

نجاتبخش مسئول حراست اداره کل از پخش زیارت عاشورا در محیط اداره کل و تعطیلی اماکن ورزشی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

در این نشست شجاعی فر ،محرابی ،التیامی ،راد سلیمانی ،به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که توضیحات لازم توسط علوی مدیر کل ارائه شد.

برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع محرم ،قیام عاشورا ،ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ،نصب بیانات ائمه در خصوص فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین (ع)در تابلو اعلانات و فضای مجازی ،استفاده از اماکن رو باز اداره کل و اماکن ورزشی جهت برگزاری و بر پایی مراسمات در این ایام ،برگزاری مراسم سینه زنی و زنجیر زنی کارکنان اداره کل در روز چهارم شهریورماه روز کارمند ،برپایی مراسمات در ادارات ورزش و جوانان شهرستانها از موارد مهم مطرح شده در این نشست بود.

علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن گرامیداشت ایام محرم ، شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش ،نگاه و توجه به معنویت در ورزش را موجب تعادل روحی و روانی در بین ورزشکاران دانست و برگزاری مراسمات ایام محرم را باعث جلوگیری از آسیب های و ناهنجاریهای اجتماعی برشمرد.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر ترویج و توسعه فرهنگ حسینی در بین جوانان و ورزشکاران تاکید و خواستار مشارکت کلیه کارکنان ،هیات های استانی و تشکل های مردم نهاد بر برپایی خوب و منظم و باشکوه برنامه های ایام محرم شد.

مدیر ارشد ورزش و جوانان استان بر تعطیلی کلیه اماکن ورزشی ،باشگاهها در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تاکید و خواستار برپایی وبرگزاری مراسمات این ایام در مکانهای ورزشی روباز در شهرستانها شد.

علوی ،از افتتاح پروژه های ورزشی در روز دوشنبه سوم شهریورماه با حضور یکی از معاونین وزارت ورزش و جوانان در استان خبرو تصریح کرد :این پروژها با حضور یکی از معاونین وزارت ورزش و جوانان در استان و بصورت مستقیم و ویدیو کنفرانس با مقام عالی وزارت و حسن روحانی ریاست جمهور افتتاح خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز