با شرایط خاص کرونایی:

کنکور ۹۹ در دهدشت در نهایت آرامش و بدون حاشیه به سرانجام رسید

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۹:۲۹
کد خبر: ۱۰۴۸۳۳۶
کنکور ۹۹ در دهدشت در نهایت آرامش و بدون حاشیه به سرانجام رسید
آزمون سراسری کنکور 99 در دهدشت ودر شرایط خاص کرونایی با تلاش و مدیریت هوشمندانه آموزش وپرورش دهدشت و با همکاری شورای اداری و تامین در نهایت آرامش و بدون حاشیه به سرانجام رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت؛ در شرایطی که ویروس کرونا در سطح کشور و استان و شهرستان شرایط برگزاری کنکور سراسری را سخت و طاقت فرسا کرده بود و در اوج گرمایی تابستان مدیریت آموزش وپرورش دهدشت با استفاده از تمامی ظرفیت ها و برگزاری سلسله جلساتی قبل ،حین و بعد برگزاری کنکور عملکرد درخشانی داشت.

امسال بر خلاف سالهای گذشته و در اتفاقی کم نظیر حوزه های کنکور سراسری بخاطر شرایط کرونایی حاکم بر شهرستان به بیست حوزه رسیده و مدیریت حوزه ها و برگزاری گنکور در این شرایط و در شرایطی که روزهای برگزاری به چهار روز افزایش یافته بود با استفاده از ظرفیت های اداری شهرستان و با همکاری امام جمعه و شورای تامین به گونه ای برگزار شد که رضایت والدین و داوطلبان را در پی داشت و این اتفاق قابل تقدیر به گونه ای بود که هیچ گونه حاشیه و مشکلی در روند برگزاری گزارش نشده است.

واحد امتحانات و آزمون آموزش وپرورش دهدشت با حساسیت و پیگیری مداوم با تجهیز و تامین امکانات سالن های محل برگزاری ، تلاش و حضور شبانه روزی سرپرست و ارکان اداری آموزش وپرورش در کنار حمایت های بی دریغ فرماندار و شورای کهگیلویه و پشتبانی شورای تامین و امام جمعه شهرستان اتفاقی کم نظیری را رقم زد و برگ زرینی در تاریخ مدیریت آموزش وپرورش دهدشت به یادگار گذاشت.

فرماندار کهگیلویه ضمن رصد تمامی مراحل برگزاری کنکور در چند حوزه امتحانی حضور یافت و از نزدیک در جریان فرایند برگزاری قرار گرفت.

علی رضا اتابک ضمن تقدیر از زحمات آموزش وپرورش دهدشت روند برگزاری را مطلوب دانست و گفت : برگزاری کنکور در این شرایط خاص کرونایی حاکم بر شهرستان سخت بود و عملکرد مجموعه آموزش وپرورش قابل تقدیر و ستایش است.

فرماندار کهگیلویه کنکور را سرنوشت مهم خانواده ها دانست و تصریح کرد : به گونه ای عمل کنید که دغدغه های والدین به حداقل برسد چرا که زحمات یکساله آنها در کنکور به نتیجه می رسد و انشالله با ادامه روند مطلوب برگزاری خیال همه راحت باشد و دغدغه ای نباشد.

سرپرست آموزش وپرورش دهدشت ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های شورای اداری و فرماندار کهگیلویه گفت : امسال برگزاری کنکور 99شرایط خاص و سختی داشت که اگر همراهی شورای اداری و تامین و دلسوزی و همراهی امام جمعه شهرستان نبود قطعا شرایط دشواری داشتیم که الحمدالله نتایج تمام تلاش ها با همکاری و تعامل همه ارکان به سرانجامی خوش رسید.

روح الله پناهنده گفت : امسال 4549هزار دواطلب در پنج گروه آموزشی در هشت مکان و در بیست حوزه تماما در تایم صبح برگزار شد و تلاش کردیم تمامی پروتکل های بهداشتی کرونایی رعایت شود و به گونه ای که تمام داوطلبین با استفاده ازر ماسک و ژل بهداشتی سر جلسه حاضر بودند و تمامی سالن ها قبل و بعد برگزاری مرتب ضد عفونی می شدند.

سرپرست آموزش وپرورش دهدشت از زحمات واحد امتحانات و همه کارکنان اداری و خاصا عوامل برگزاری تقدیر کرد و گفت : قدردان تلاش های عوامل برگزاری هستیم چرا که معتقدیم آنچه اتفاق افتاده بی نظیر و قابل ستایش است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز