۴۰ درصد بودجه سمنان مربوط به نوسازی مدارس و آموزش و پرورش است

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۱:۰۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۱۴۹۶
۴۰ درصد بودجه سمنان مربوط به نوسازی مدارس و آموزش و پرورش است
فرماندار سمنان گفت: ۴۰ درصد اعتبارات تملک دارایی این شهرستان در سال ۹۹ به نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش این شهرستان اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سید عباس دانایی، ابراز داشت: امسال ۳۴۵ میلیارد و ۹۸۱ میلیون از محل اعتبارات تملک و دارایی به شهرستان سمنان اختصاص یافت که ۴۰ درصد این اعتبار برای نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش این شهرستان درنظر گرفته شد.

وی اظهار داشت: ۱۳۸ میلیارد و ۳۹۲ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سهم شهرستان سمنان به آموزش و پرورش اختصاص یافت.

دانایی اضافه کرد: فضای آموزشی شهرستان سمنان در شرایط بحرانی قرار دارد و لازم است با تعامل و همکاری سازنده تمام دستگاه‌های اجرایی و کمک خیران وضعیت فضای آموزشی این شهرستان بهبود یابد.

وی ادامه داد: هفته دولت امسال با اهتمام و کمک خیران و مسوولان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سه طرح آموزشی در شهرستان سمنان تکمیل شد.

وی بیان کرد: ۲۴ درصد مدرسه‌های شهرستان سمنان تخریبی و ۳۶ درصد مدرسه‌ها نیازمند مقاوم‌سازی است و کمک خیران در امر خداپسندانه مدرسه‌سازی در کنار اعتبارات دولتی در نوسازی فضای آموزشی راهگشا است.

فرماندار سمنان تصریح کرد: آحاد جامعه با شرکت در پویش آجر به آجر می‌توانند به هر اندازه که توان مالی دارند در توسعه و بهبود فضای آموزشی این شهرستان کمک کنند.

هشت هزار و ۴۵۰ معلم آموزش به ۱۲۷ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز را در سال تحصیلی جدید در استان سمنان به عهده دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز